"מודל לחיקוי": הרשת תומכת בניקול ראידמן

אחרי השיימינג שחטפה על כך שהפנתה כביכול את גבה לחברתה לשעבר ג'ניפר סנוקל, עכשיו מגיעות התגובות שתומכות בניקול ראידמן • "בפנים יש ציפור נפש רגישה"

ניקול ראידמן // צילום: גדעון מרקוביץ' // "שק אגרוף בשביל רייטינג". ניקול ראידמן

ניקול ראידמן לא הוצגה באור מחמיא בזמן שידור התוכנית עם חיים אתגר, וזה מה שגרם לחבריה להתאגד סביבה בחיבוק וירטואלי ולחזק את רוחה בעשרות הודעות אותן חלקה בסוף השבוע ברשת.

הסערה המדוברת החלה מיד לאחר שידור התוכנית "חשיפה", בה התארחה ג'ניפר סנוקל, כוכבת "מעושרות" לשכבר. מאז ימי הריאליטי המוגזמים של סנוקל, היא הספיקה לחוות קשיים כלכליים ואישיים קשים, שהביאו אותה לעזוב את הארץ לקנדה כשהיא מותירה מאחור את חמשת ילדיה וחובות כלכליים. לפני כשלוש שנים החליטה לשוב לארץ ומאז היא מנסה לשקם את חייה ולשוב ולעמוד על רגליה.

סנוקל שיתפה את אתגר בעלבון שחשה, כאשר בשיא המשבר שחוותה פנתה לדבריה לחברתה לשעבר לדוקו, ראידמן, בסמס בו סיפרה לה על מצוקתה הקשה וביקשה את תמיכתה. לדבריה ראידמן חסמה אותה. ראידמן נפגעה עד עמקי נשמתה מההאשמה שהוטחה בפניה בפריים טיים וגררה עליה כמובן גם מתקפה ברשת, שיצרה שני מחנות מובהקים: זה התומך בראידמן וזה המצדד בסנוקל הפגועה.

ביום שישי האחרון מיהרה ראידמן להעלות סדרת ציוצי תגובה טעונים לאינסטגרם שלה, בניסיון להציג את הצד שלה בסיפור. לצד התמיכה שקיבלה ממנהל יחסי הציבור שלה שהעלה פוסט על הדרמה שגעשה ברשת, החלו להתפרסם סיפורים מצד חברים וגולשים שביקשו לתמוך ולחזק את ראידמן.

"לא תפנה את הגב לרגע". ניקול ראידמן // צילום: ניר פקין
"לא תפנה את הגב לרגע". ניקול ראידמן // צילום: ניר פקין

"אהבתי, אוהבת, אמשיך לאהוב. כולנו חכמות ויודעות להפעיל שיקול דעת ולהבין שלא כל מה שמשודר הוא אמת. אנחנו איתך, אוהבות, מחזקות, ויודעות שאת תמיד עוזרת לכולם ואף תחקיר דווקא וחסר בסיס לא יגיד אחרת", נכתב בפוסט אחד, ואחרים חיזקו "יש קטע כזה לאנשים, שאם יש לך כסף אתה מחוייב לעזור, לתרום, לתת. וכמה שאתה נותן זה לא מספיק... מעטים האנשים שבאמת יודעים כמה ניקול תורמת והכל בשקט. אבל זה עדיין לא ישנה כלום וזה עצוב. להכפיש את ניקול בשביל קייטינג ואני גם אכתוב בגלל קנאה, זה מכוער. זה נמוך מדי. קל לקנא באישה שכלפי חוץ יש לה הכל. אף אחד לא באמת יודע מה חסר לה והיא מתמודדת עם הכל לבד... ניקול אהובה, אני אוהבת אותך".

"אני חייבת להגיד לכם שהזדעזענו מהדיבה שהוציאו על אישה מדהימה כמו ניקול", נכתב בתגובה נוספת, "היה חשוב לי להגיד את שעל ליבנו כי אנשים שוכחים להגיד דברים טובים על אנשים טובים. ניקול לב שכולו טוב, מלאת נתינה, מפרגנת תמיד. ערך עליון אצלה זה משפחה ונתינה, ואישה כזו בחיים לא תפנה לאף אחד את הגב גם לא לרגע. אישה חזקה, תמשיכי להיות כזו טובה וחזקה, את מודל לחיקוי. תודה לך על מי שאת ועל מה שאת מביאה לארץ ישראל".

התגובה של טלולה בונט
התגובה של טלולה בונט

"תגידו מה שתגידו על ניקול ראידמן", כתבה טלולה בונט חברתה, "אפשר (ורצוי) לאהוב ואפשר גם שלא וזה בסדר. אבל דבר אחד שיהיה ברור: היא לעולם לא תפנה גב לחברתה או חברה בצרה או בבעיה.  כואב לי שהשתמשו בשמה בשביל רייטינג. לא מגיע לה".

"מי שראה אתמול חשיפה ושמע את ג'ניפר סנוקל מלכלכת על ניקול ראידמן פשוט בושה", זעקה תגובה זועמת אחרת, "היה צריך להוריד את זה בעריכה. נכון אני לא מכיר אותה, אבל אני מאוד אוהב אותה. ניקול תורמת רבות לקהילה הגאה. זאת עובדה. גם ניקול התגרשה ועוברת דברים בחיים ואין לאף אחד זכות לכעוס עליה. ניקול היא אחותי. אוהב אותך".

"נורא חבל שלוקחים בן אדם שכל היום עוזר לאנשים ותורם ללא תמורה, רק בעד אהבת חינם, והופכים אותו לשק אגרוף בשביל רייטינג", נכתב באחת התגובות, "ניקול, כולנו איתך ויודעים מה את עושה לעולם הזה רק טוב".

"קצת מזעזע מה שקורה בשנים האחרונות, עם הרצון לייצר רייטינג וחשיפה עצמית בשביל אהדה", נכתב עוד, "זה רצון של נשמה בודדה לקצת תשומת לב, אבל להכפיש שם של אדם אחר בשביל זה? זה פשוט אסון מה שקורה לחברה שאנחנו חיים בה. התוכנית של חיים אתגר ודמות אחת שכנראה נעלמה מנסה לחזור על חשבונה של ניקול ראידמן. צריך כנראה לפגוש את ניקול ראידמן בכדי להבין כמה רגישות ואהבה יש לאישה... תאמינו לי מהיכרות אישית. בפנים יש ציפור נפש רגישה. רייטינג וצהוב יהרסו לכם את הנשמה".

ראידמן הגיבה אמש (שבת) לעשרות התגובות המחזקות שסיפרה שקיבלה מאז שידור התוכנית וממשיכה לקבל, וכתבה: "תודה לכם אהובים שלי על עשרות אלפי הודעות, על מילים חמות ועל כל האהבה שלכם. זה לא ברור מאליו. זכיתי בגדול, אתם נותנים לי המון כוח ואנרגיה חיובית. אני מעולם לא קיבלתי פידבק כזה מטורף. אני מאמינה שאהבת חינם קיימת ואתם ההוכחה הכי גדולה לכך. החיים הם בומרנג. אמן וכל האור והפרגון יחזרו לכל אחד מכם בחזרה. אני לא מצליחה לענות לכולם וכנראה לא אצליח, זה פשוט בלתי אפשרי. אני אוהבת אתכם ומעריכה עד אין סוף".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר