מור צריכה עזרה // צילום: מתוך האינסטגרם // מור סילבר

מור סילבר מבקשת עזרה מעוקביה

אושיית האינסטגרם, שרגילה להציג חיים נוצצים, שיתפה את מאות אלפי עוקביה בבעיה שמצטלמת קצת פחות טוב • מי החברה הטובה שנחלצה לעזרתה?

על הקשקש: לפעמים החיים הם לא רק פילטרים מחמיאים והשקות מפנקות, ומאחורי החיוכים המושלמים מסתתרים גם דברים קצת פחות נוצצים, כמו למשל קשקשים.

כוכבת האינסטגרם מור סילבר החליטה לשתף אתמול (שני) את מאות אלפי עוקביה בבעיה שהיא מתמודדת איתה ושמשותפת לאחוז נכבד מהאוכלוסייה. "בחרתי הפעם לשתף אתכם במשהו אישי, קצת פחות נוצץ וזוהר ועם פחות אווירה של סטייל כמו שבדרך כלל אני מעלה. אבל מה לעשות, יש משהו שיושב עליי ומציק לי כבר תקופה ואולי לחלקכם הוא ייראה שטותי אבל עבורי ואני בטוחה שעבור עוד הרבה נשים וגברים מדובר בבעיה טורדנית ביותר- קשקשים. כן כן, קשקשים!", פתחה סילבר את הפוסט הלא שגרתי.

לא תמיד יש שמש, לפעמים אפילו מושלג // צילום: קוקו
לא תמיד יש שמש, לפעמים אפילו מושלג // צילום: קוקו

"כבר תקופה שאני סובלת מהם ומתחושת חוסר האסתטיות וההיגיינה שהם גורמים לי. במיוחד אחרי שצבעתי את השיער לכהה יותר. בכל פעם שאני מנהלת שיח עם מישהו אני מרגישה שמסתכלים לי על הראש ורואים את הקשקשים, הפסקתי ללבוש חולצות שחורות כי אז כל החולצה נהיית קשקשת".

    
View this post on Instagram            

A post shared by Mor Silver Chebotar (@morsilver) on Sep 6, 2020 at 2:54am PDT

בהמשך הסבירה סילבר מדוע שיתפה את עוקביה במידע. "קודם כל כי בהרבה מקרים אחרים ששיתפתי ושאלתי והתייעצתי עזרתם לי עם העצות, הדעות, הרעיונות והסיפורים שלכם... ואין מה לעשות, לכולנו יש דברים שמציקים לנו, שמפריעים לנו ולא תמיד הכל זוהר ויפה אז חשוב לי שתרגישו בנוח להציף ולשתף גם בבעיות שלכם. זה באמת בסדר ובתכלס - זו הדרך הכי טובה להשיג פתרונות!".

בסופו של הפוסט, סילבר פנתה לעוקביה וביקשה את עזרתם בטיפול. "בכל אופן, אשמח לקבל המלצות ממי שהתמודדו/מתמודדים עם התופעה הלא נעימה של הקשקשים ולהבין איך פותרים את זה. תודה".

המאבק הוא אמיתי // צילום: מתוך האינסטגרם של מור סילבר
המאבק הוא אמיתי // צילום: מתוך האינסטגרם של מור סילבר

חוכמת ההמונים לא אכזבה גם הפעם, וסילבר זכתה ליותר מאלפיים לייקים וקרוב למאה ארבעים תגובות שכללו שלל עצות. "מור בתי היקרה", כתבה לה אמה יהודית: "לפעמים זה מגיע אחרי לידות ויש מצב סטרס. עומס של החיים דאגות חרדות. ילדים נכנסים למסגרת חדשה, גנים ועוד הרבה דברים אישיים של החיים. לא לדאוג. קצת מנוחה ובטוח אחרי המתח והלחץ של המירוץ לחיים ירגע גם. אוהבת אותך וזה, תודה לאל שיש תמיד פתרון".

• "המירוץ למיליון": מזל שוובה לא מבין

• "הישרדות": זה השורד הראוי של העונה

• "גולסטאר": בשביל זה לטוס עד ברזיל?

גם החברות דנה זרמון ומאיה ורטהיימר הביעו תמיכה, ורטהיימר אפילו הגדילה לעשות, וכמה שעות אחרי שעלה הפוסט של סילבר, העלתה לסטורי שלה סרטון בו דיברה על בעיית הקשקשים (וחשפה שגם בעלה, שר התיירות אסף זמיר סובל ממנה) והמליצה על טיפול.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו