הזמרת דאפי חושפת: "נחטפתי, סוממתי ונאנסתי"

הזמרת הוולשית חשפה בפוסט מטלטל כי ירדה למחתרת לאחר שנחטפה והחוזקה בשבי, שם סוממה ונאנסה • "שרדתי, אך ההחלמה לקחה זמן"

צילום: REUTERS // וידוי מזעזע. דאפי

הווידוי של הזמרת דאפי, מי שסחפה את הפלייליסטים לפני יותר מעשור עם הלהיט "Mercy", מטלטל ומזעזע כ"כ, עד כי נדמה שנלקח מתסריט לסדרת פשע מצליחה.

דאפי (שמה האמיתי הוא איימי אן דאפי) בת ה-35, העלתה אתמול (שלישי), פוסט אינסטגרם ארוך ומטלטל לאחר שנים ארוכות בהן שמרה על שקט תעשייתי, ולמעשה נעלמה כמעט לחלוטין מהעין הציבורית. בפוסט חשפה באומץ את הדרמה הנוראית שעברה, שכללה חטיפה ואונס.

"אתם רק יכולים לדמיין לעצמכם את מספר הפעמים שחשבתי לכתוב את זה, איך אכתוב את זה ואיך ארגיש אחרי", כך פתחה את המסר הכואב. "האמת היא, ובבקשה האמינו לי שעכשיו אני בסדר ובטוחה. נאנסתי, סוממתי והחוזקתי שבויה במשך מספר ימים. כמובן ששרדתי. ההחלמה לקחה זמן. אין דרך קלה לומר זאת. אני יכולה להגיד לכם שבעשור האחרון, במשך אלפי ימים התחייבתי למאמץ למצוא את השמש בלב שלי שוב, והשמש עכשיו זורחת", המשיכה.

 

דאפי לא חושפת מתי אירעה התקיפה הנוראית, או את זהות התוקף והאם נתפס ונענש, אך מספרת כי מה שהוביל אותה להחלטה לחשוף את הדרמה שעברה, הייתה שיחה שקיימה עם עיתונאי שהצליח למצוא אותה. "הוא היה אדיב וזו הייתה הרגשה מדהימה שסוף סוף יכולתי לדבר. בשבועות הקרובים אעלה גם ריאיון. אם יש לכם שאלות, אני רוצה לענות עליהן כמה שאוכל בריאיון".

"אתם תוהים מדוע לא השמעתי את קולי כדי להביע את כאבי? לא רציתי להראות לעולם את העצב בעיניי. שאלתי את עצמי איך אוכל לשיר מהלב כשהוא שבור, אבל לאט לאט הוא החלים. יש לי אהבה מקודשת והערכה כנה לאהבה שהרעפתם עליי לאורך השנים. הייתם חברים ואני רוצה להודות לכם על כך", סיימה את הפוסט הארוך במסר אוהב ואסיר תודה למעריצים.

הפוסט כצפוי זכה לעשרות אלפי לייקים ותגובות אוהבות ותומכות מצד מעריצים (כולל השחקנית שרה ג'סיקה פרקר, שהגיבה בשורת אמוג'יז של לבהות), ששיבחו את דאפי על החשיפה האמיצה, על הכוח הנפשי שלה, הביעו געגועים ושמחה על כך שהצליחה, למרות הטרגדיה הנוראית, לאסוף את השברים ולשקם את חייה.

"לא רציתי להראות לעולם את העצב בעיניי". דאפי, 2009 // צילום: AFP
"לא רציתי להראות לעולם את העצב בעיניי". דאפי, 2009 // צילום: AFP

דאפי (35) פרצה לתודעה בשנת 2008 עם אלבום הבכורה שלה Rockferry, שהיה הצלחה אדירה והניב את הלהיט "Mercy", שכבש את המצעדים ברחבי העולם. הוא מכר 9 מיליון עותקים וזיכה אותה בשלושה פרסי מוזיקה בריטיים וגראמי.

ב-2010 היא שחררה את אלבומה השני Endlessly, שלא הצליח לשחזר את הצלחת קודמו. מאז הוציאה רק סינגל אחד נוסף, "Whole lot of love", שהופיע בפסקול הסרט "Legend", בו גם שיחקה.

ב-2013 חשפה בראיון למגזין אסקווייר את המערבולת הרגשית שהביאה עמה התהילה והפרסום להם זכתה כמעט בין לילה. "לקחתי צעד לאחור. אמרתי לעצמי שאני חייבת להאט. זה נהיה מורכב מדי, יותר מדי אחריות. עזרתי לאנשים להירדם עם סרנדות, לא ניהלתי את נאס"א. פתאום הרגשתי כמו מוצר, תאגיד, אשת עסקים, אבל בסך הכל רציתי להיות אנושית".

קורונה? ב"הישרדות" לא מפחדים

• בהרצה: שירות חדש לספוטיפיי

• הכל על "האח הגדול"

• מיוחד: "2020 בסיפורים"

• בריטניה: מנחת הריאליטי התאבדה

• נישואי הסלבס הקצרים בהיסטוריה

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר