חזרה לעצמה. נטע ברזילי // צילום מסך, מתוך היוטיוב

הדבר הכי טוב שנטע עשתה מאז "TOY"

בלי יח"צ ובלי צוות ביוטי, רק עם אותו כישרון טהור שבזכותו התאהבנו בה מלכתחילה, העלתה נטע ברזילי קאבר מקסים שזורק את המאזין לשנת 2017, לפני שהפכה לדיווה מהונדסת

נטע ברזילי העלתה השבוע ביוטיוב ובפייסבוק סרטון וידאו אישי, אינטימי ומאוד לא שגרתי עבור מי שהפכה לדיוות פופ שמופיעה בכל העולם וקוטפת קמפיינים יוקרתיים. האישה שכל צעד שלה מלווה בצוות ביוטי מפואר, שכל החלטה שלה עוברת אישורים של מנהלים ואנשי יח"צ, ושכל שיר שלה מקבל קידום אגרסיבי - נראית בסרטון יושבת בחדרה הקטן, לבושה בסווטשירט יומיומי, כשברקע מדפי הנעליים שלה, עציצים ובבושקה.

"היי כולם!", אומרת נטע בפתח הסרטון בהתלהבות המתוקה שמאפיינת אותה ובאנגלית מושלמת, "ברוכים הבאים, אני נטע. זה החדר שלי, שם אני ישנה. אני צריכה ערוץ פתוח עם הקהל שלי, כאילו, משהו ממש ממש ישיר. אני רוצה להרגיש אתכם, לדעת שאתם שם. זה בשבילכם. היה לי מאוד מאוד קשה להוציא מוזיקה חדשה בגלל הרבה מכשולים, וככה זה הרבה יותר קל, וחופשי".

אחרי ההקדמה מגיעה גרסת כיסוי שלה ללהיט "קוקו ג'מבו" משנות ה-90. מרגע שהיא מפסיקה לדבר, מתחילה נטע לפלוט צלילים משונים למיקרופון, לערבל אותם בלופר שלה ולשיר - והיא נראית זורחת כפי שלא זרחה מאז אותו לילה שבו בירכה את העולם ב"כפרה עליכם!". הצפייה בה, נותנת ביצוע גדול מהחיים בהפקה מינימליסטית, גורמת לך כצופה לחייך ולהתלהב כמו בפעם הראשונה שנתקלת ב"TOY" המופלא.

כך פתאום, ללא כל התראה, הדיווה המנוהלת עד זרא, שאף מצאה את עצמה כותבת ושרה כאחרונת הסלבס המטריאליסטיים עבור חברת נדל"ן, חזרה לעצמה, לדמותה הטבעית, החיננית והכל כך מוכשרת, שכבשה את לבנו אי אז ב-2017. בסרטון צנוע אחד של שבע דקות וחצי, נטע פוצצה את הבלון הנפוח מספריי לשיער ומאבני סברובסקי לטובת מי שהיא באמת.

סוגרים עשור:

• 20 הסרטים הגדולים של 2010-2019

• בחנו את עצמכם: מה לא קרה?

ונראה שהיא בהחלט מודעת לפער הזה שבין הדמות שבה התאהב הקהל לדמות שהיא היום. כי אחרת, בשביל מה היתה נחוצה כל ההקדמה הזו לשיר, שבה הציגה את עצמה והסבירה את המניע שלה? האם היא לא נועדה להדגיש שהנטע שיושבת עכשיו לפניכם היא לא הנטע המהונדסת שהביאה לכם את "ננה בננה" ו"באסה סבבה", אלא הנטע ההיא מפעם, החייכנית והמוכשרת, שלקחה את "גנגנם סטייל", "רוד בוי" ו"טיק טוק", פירקה אותם לגורמים והפכה אותם לשלה בדרכה הכל כך מיוחדת?

טוב יהיה לנו וגם לה, אם תשכיל נטע לשלב בין הקריירה המונומנטלית שלה כדיווה בינלאומית לבין מי שהיא באמת. טוב יהיה אם תכניס אותנו מדי פעם לחדר הקטן שלה, כי משם, ורק משם, יוצאת מוזיקה גדולה.

• צפו: נטע ברזילי הפולנייה

• אייל גולן מספיד: "אני נפרד ממך בכאב ודמעות"

• בקרוב: סרט על אדם נוימן

• כואב לקרוא: פרס הסקס הגרוע

• רשמית: כוכבי הרשת מאוהבים

• כל התרבות, הרכילות והבידור - עכשיו באינסטגרם!

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו