"מתנצלת": דמי לובאטו נכנעה לחרם

זמן קצר לאחר שהיללה ושיבחה את הביקור הרוחני והמרגש שלה בישראל, הכוכבת לקחה צעד ענק לאחור בעקבות מתקפת תגובות נגדה, והתנצלה

צילום: מתוך האינסטגרם // דמי לובאטו בירושלים

Sorry Not Sorry: זמן קצר לאחר שהיללה ושיבחה את הביקור ההיסטורי שלה בישראל, הזמרת דמי לובאטו לוקחת צעד לאחור ומפרסמת פוסט התנצלות, לאחר שקיבלה למטח תגובות מתלהמות.

• הרומן החדש של אדל

• בן נולד לזמר עברי לידר

• סכנה: מייקל לואיס ערום ובלי קסדה

כזכור, לובאטו (27) הגיעה לביקור מפתיע בישראל בשבוע שעבר שכלל בין היתר טבילה בירדן, מפגש מרגש עם להקת שלוה וביקורים עוצמתיים בכותל ויד ושם, חוויות שהותירו בה חותם עמוק ומילאו לדבריה "חור עצום בלב".

עוד אורח מפתיע: קווין ספייסי מבקר בת"א

לאחר מנת יתר: דמי לובאטו מתאוששת

הביקור בארץ, שהוגדרה על ידה כמקום קסום שהעניק לה חוויה רגשית ורוחנית אדירה, זכה למספר פוסטים מלאי הלל מצדה באינסטגרם, אך כצפוי לא התקבל באהדה בקרב גולשים רבים שראו בביקורה נקיטת עמדה פוליטית.

"תודה ישראל" - אחד מאותם פוסטים משתפכים על הביקור של לובאטו בארץ:


View this post on Instagram

I am an American singer. I was raised Christian and have Jewish ancestors. When I was offered an amazing opportunity to visit the places I’d read about in the Bible growing up, I said yes. There is something absolutely magical about Israel. I’ve never felt such a sense of spirituality or connection to God…something I’ve been missing for a few years now. Spirituality is so important to me…to be baptized in the Jordan river – the same place Jesus was baptized – I’ve never felt more renewed in my life. This trip has been so important for my well-being, my heart, and my soul. I’m grateful for the memories made and the opportunity to be able to fill the God-sized hole in my heart. Thank you for having me, Israel

A post shared by Demi Lovato (@ddlovato) on

Oct 1, 2019 at 2:48pm PDT

"אני זמרת אמריקנית. חונכתי כנוצרייה ואבותיי היו יהודים", כתבה לובאטו באחד הפוסטים שהעלתה. "כשהוצעה לי ההזדמנות המדהימה לבקר במקומות עליהם קראתי בתנ"ך, אמרתי כן".

"יש משהו קסום בישראל", הוסיפה לובאטו מתחת לתמונות שלה מביקוריה בכותל ונהר הירדן. "זו הייתה חוויה שהייתה כ"כ חשובה ללב, לנפש ולקיום שלי", כתבה בפוסט שהעלתה ביום שלישי. "מעולם לא הרגשתי תחושה כזאת של רוחניות או חיבור לאלוהים, דבר שהיה חסר לי כבר שנים. אני אסירת תודה על הזיכרונות ועל ההזדמנות למלא את החור שבליבי. תודה לך על שאירחת אותי, ישראל".

לובאטו אומנם זכתה למיליוני לייקים, אך גם צפתה ככל הנראה את התגובות האנטי ישראליות שיהיו מנת חלקה, וניטרלה את האופציה להגיב. הצעד הזה הרגיז אף יותר את הגולשים, שמיהרו לטוויטר והחלו להשתלח בכוכבת בשלל תגובות זועמות.

"לגמרי מחוקה אצלי", צייץ גולש זועם. "דמי לובאטו מנטרלת את היכולת להגיב על פוסט ישראל הקסומה שלה, זה לחלוטין צעד מכוון. היא לגמרי מודעת למצב אבל חשבה לעצמה פאק פלסטין", הוסיף צייצן זועם אחר. "דמי לובאטו מהללת את ישראל. אנשים תמימים נרצחים מדי יום והאישה הזו מאדירה ומהללת את הכל. נותרתי ללא מילים".

לובאטו מצדה לא יכלה להישאר אדישה לסערה שיצרה, נכנעה והעלתה הסבר ארוך ומנומק באינסטגרם שלה, שבו ניסתה להסביר כמה מתוסכלת היא מרגישה מכך שהביקור הפרטי שלה הפך לשערורייה כזו, והתנצלה אם פגעה או העליבה מישהו.


מצטערת שלא הייתה מודעת יותר למצב. דמי לובאטו // צילום: GettyImages

"הסכמתי לביקור בחינם בישראל, תמורת העלאה של כמה פוסטים", כתבה. "אף אחד לא אמר לי שזו תהיה טעות או שאני אפגע במישהו", הוסיפה. "אני מתנצלת אם פגעתי או העלבתי מישהו. זו לא הייתה הכוונה שלי. זו הייתה אמורה להיות חוויה רוחנית לא הצהרה פוליטית", כתבה לובאטו באותיות גדולות כדי להדגיש את המסר הנחרץ שביקשה להעביר לעוקביה. "אני מבינה עכשיו שזה פגע באנשים ואני מתנצלת על זה".

לסיום הוסיפה הכוכבת כי היא מצטערת שלא הייתה מודעת יותר למצב ועל כך שהניחה שהטיול הזה באמת יהיה רק חוויה רוחנית אישית עבורה. עוד הוסיפה כי עצם התגובה שלה באינסטגרם על הסערה שעוררה, היא כנגד כל העצות שקיבלה, אבל היא בכל זאת בחרה להתנצל, כי זה מרגיש לה נכון. 

"אני מעדיפה להסתבך בגלל שאני אותנטית עם עצמי מלשבת בשקט ולשתוק כדי לרצות אחרים. אני אוהבת את כל המעריצים שלי בכל העולם", סיימה את הפוסט וזכתה אולי שוב באהדת מעריציה הפרו-פלסטיניים, אך ללא ספק איבדה לא מעט הערכה מאלה הישראלים.

• הכי מתוק: הסלבס שסוגרים שנה דבש

• בוטים וארדואניזציה: מילות השנה תשע"ט

• שאקירה וג'ניפר לופז יופיעו במחצית הסופרבול

• כל התרבות, הרכילות והבידור - עכשיו באינסטגרם!

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר