בגיל 48: מת שחקן "המתים המהלכים"

דאנגו נו ין, ששיחק גם בסדרות "מקגייוור", המקוריים" ו"באנשי", הלך לעולמו לאחר מאבק במחלת הסרטן • "הוא נגע בחייהם של רבים"

צילום: מתוך האינסטגרם // על סט "המתים המהלכים"

שחקן "המתים המהלכים" דאנגו נו ין (Dango Nguyen), הלך לעולמו בגיל 48 ביום שבת האחרון לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן.

יובל בנאי הבריז, יום הצילומים בוטל

• קייטי פרי מואשמת בהטרדה מינית

• זה מה שחשבנו על החדש של טרנטינו

• רוצים להשאר מעודכנים? בואו לאינסטגרם

את קריירת המשחק שלו החל דאנגו בשנת 2011. שנה לאחר מכן קיבל את תפקיד השומר בסדרה המצליחה "המתים המהלכים" והופיע בשבעה פרקים. לאחר שסיים את תפקידו בסדרה ב-2013, המשיך להופיע בסדרות דוגמת "מקגייוור", "המקוריים" ו"באנשי".


"נזכור אותו תמיד בזכות החוזק הנפשי והפיזי שלו". דאנגו נו ין // מתוך האינסטגרם

במקביל לקריירת המשחק שפיתח, היה נו ין גם כבאי ותיק. חבריו ליחידת הכבאים באתנס, בירת מחוז קלארק במדינת ג'ורג'יה, אישרו את מותו בפוסט שהעלו, שם חלקו לו  שבחים על נאמנותו ארוכת השנים, חוזקו הראוי להערצה וההשפעה המתמשכת שהייתה לו על אחרים. 

"בצער עצום אנחנו מבכים ומתאבלים על מותו של כבאי לשעבר", נפתח הפוסט. "דאנגו נו ין נפטר בשעות הבוקר המוקדמות אחר מאבק ממושך בסרטן. הוא היה חבר ביחידה שלנו קרוב לעשרים שנה".

למרות שלא היה כבאי בשירות פעיל בסמוך למותו, חבריו ליחידה אמרו כי דאנגו נותר חבר אהוב ביחידה והגעגוע אליו ולכל מה שתרם יהיה גדול. "ברגע שאתה כבאי, אתה חלק מהמשפחה לנצח ודאנגו היה חלק מרכזי בה", ספדו לו. "נזכור אותו תמיד בזכות החוזק הנפשי והפיזי שלו".


מתוך "המתים המהלכים"

במקביל לקריירת המשחק, דאנגו גם היה מתאבק ופעלולן, וביצע רבים מהפעלולים בסדרות בהן כיכב. כשגילה את דבר מחלתו, דאנגו תיעד את מאבקו בסרטן באינסטגרם והקפיד לעדכן את מעריציו במצבו, כל עוד הצליח.

• ההפקה הכי גדולה שנעשתה בישראל

• מעצבת: "הדוגמנית לי לוי ניצלה אותי"

• "האמת תצא לאור": האקס של דנה גרוצקי מגיב

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר