העיר על החזה שלה, ביאליק לא נשארה חייבת

כוכבת "המפץ הגדול" ענתה לגולש שחשב שזה לגיטימי להעיר על גודל החזה שלה בתמונה שהעלתה לאינסטגרם: "תודה ששמת לב לדבר הכי חשוב אצלי"

צילום: GettyImages // מים ביאליק

מים ביאליק עונה לגולש חצוף: ילמד כל גולש עם הערות שוביניסטיות שמקומן הרחק במאה שעברה, ואפילו גם אז לא - לא מתחילים עם אישה חזקה וחכמה כמו השחקנית היהודייה מים ביאליק. אל תחשבו על זה בכלל.

• מחאה פרו פלשתינית באירוויזיון

• רוצים להשאר מעודכנים? בואו לאינסטגרם

השחקנית וכוכבת הסדרה "המפץ הגדול", שגם מחזיקה בדוקטורט במדעי המוח וידועה כפעילה פמיניסטית נלהבת, העלתה לחשבון האינסטגרם שלה תמונה שלה מחובקת עם דמותו של פיקאצ'ו.

בעוד היא התלוצצה ששרשרת המדיטציה שענדה נראתה כמו כתם על חולצתה, גולש חצוף החליט שהערה על גודל החזה שלה תהיה לגמרי במקום. "לעזאזל" כתב, "יש לה חזה שופע יותר ממה שחשבתי". ביאליק (43) לא נשארה חייבת וענתה: "תודה ששמת לב. זה הדבר הכי חשוב בי".

• כמה תעלה פרסומת בודדת בפרק הסיום של "המפץ הגדול"?

"איזו הערה מטומטמת", זעם גולש אחד ואחר העיר בציניות מתבקשת על ההערה הלא מכובדת או מכבדת.

ביאליק, מצדה, זכתה לתמיכה כמעט גורפת מצד הגולשים, שהחמיאו לה על התגובה העניינית והעוקצנית: "התשובה שלה היא אחת מיני סיבות רבות בגללה אני אוהבת אותה כ"כ", כתבה גולשת אחת ואחרים הוסיפו: "בדיוק כשחשבתי שאת לא יכולה להיות מדהימה יותר, את מפגיזה בתשובה כזו. יום אם שמח, את מדהימה".


View this post on Instagram

Who knew this would make my day? #hechoseme #ichoosehimtoo #bliss (and that’s not a stain on my shirt although I often do have stains on my shirt. It’s a meditation breath necklace thing )

A post shared by mayim bialik (@missmayim) on

May 12, 2019 at 6:38pm PDT

• אירוויזיון 2019: כל העדכונים

• ארז טל משתאה: "זו מפלצת שלא הכרתי"

• ישבור שיא: חשיפה פנומנלית לאירוויזיון


ביאליק ב"המפץ הגדול"טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר