צילום: קוקו // סטפן לגר

הישראלים שיופיעו בגלויות האירוויזיון

יש קונספט ל"גלויות" האירוויזיון שמשודרות לפני כל שיר, והוא להראות את ישראל היפה דרך הרגליים • להקת בת-שבע, סטפן, אנה ארונוב ודנה פרידר ירקדו לכל העולם

כולם רוקדים עכשיו: סטפן לגר, אנה ארונוב, דנה פרידר, אור כחלון, עידן שרעבי, להקת "בת-שבע", רונה לי שמעון, הבלט הישראלי, נבחרת השחייה האומנותית ועוד רבים אחרים קיבלו פנייה לככב בגלויות של תחרות האירוויזיון 2019 שתתקיים במאי הקרוב בתל-אביב - כך נודע ל"ישראל היום".

 

בימים אלה עובדים בהפקת האירוויזיון בין היתר גם על הפקת הגלויות המשודרות לפני כל שיר המשתתף בתחרות. הגלויות נחשבות לאחד המרכיבים החשובים ביותר במשדר.

 


אנה ארונוב בפסטיגל 2012 // צילום: דני ברנר

 

הן משודרות בכל שלוש דקות למשך ארבעים שניות כל אחת והן הזדמנות מצוינת להראות ל-200 מיליון הצופים בעולם את הפנים היפות של ישראל.

 

באירוויזיון 1979 בישראל, הקונספט הסיפורי של גלויות אלו היה סיפורי העמים בפנטומימה, ובאירוויזיון 1999 הפכו את סיפורי התנ"ך לקטעי אנימציה המשתלבים עם שחקנים בשר ודם.

 

על-פי גורם המעורה בפרטים, הקונספט הסיפורי שנבחר השנה הוא ריקוד. הכוונה לחבר בין משתתפי התחרות לנופיה היפים וההיסטוריים של מדינת ישראל.

 

הרקדנים השונים שנבחרו, ירקדו כל אחד בסגנון ריקוד שונה, מהיפ-הופ ופארקור ועד למחול מודרני ובלט. נציגי המדינות המשתתפות, יצטרפו בכל גלויה אל הריקוד בכל פעם בנוף ישראלי שונה.

 


דנה פרידר בחזרות ל"שורת המקהלה" // צילום: קוקו

 

בין המקומות שנבחרו לקחת חלק בגלויות נמצאים כבר אתרים באילת, קיסריה, ים המלח, הר החרמון, הגנים הבהאיים ועוד רבים אחרים.

 

שני פיילוטים צולמו בהצלחה בשבועיים האחרונים בתל-אביב והגלויות הראשונות צפויות להצטלם כבר בסוף החודש הקרוב.

 

נציגי המדינות צפויים להגיע ארצה במהלך החודשיים הקרובים על מנת להשתתף בצילומים ועבור חלקם זה יהיה הביקור הראשון בישראל.

 

הגלויות יופקו על-ידי חברת הפקות של גוסטבו ויבוימו על-ידי מיטב במאי הפרסומות בארץ. האירוויזיון יתקיים ב-18 במאי וישודר בכאן 11

 

 • רוצים להישאר מעודכנים? בואו לאינסטגרם

 • דודו פארוק מקונדומים, נטע ברזילי מפאייטים

 • השף חיים כהן ייכנס ל"2025"

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו