איזה יופי, יש עוד תוכנית על יופי בטלוויזיה. הרי כולנו משתוקקים להיראות כמה שיותר יפים וחלקנו יעשו הכל כדי שזה יקרה, אז וולקאם.
רשת העלתה לפני שבועיים לרצועת שידורי היום שלה תוכנית ביוטי ולייף סטייל חדשה - "הסלון של שרון" בהגשת שרון גוטליב, המשודרת בימי שלישי ב-11:30, עבור מי שנמצא מול המסך בשעה המוזרה הזאת.
אז ככה, תוכנית הנקראת "בסלון של" מישהי, אבל מצולמת באולפן טלוויזיה עם פנסי תאורה וספות מתצוגה, זה כבר מחשיד. ככה באמת נראה הסלון שלך, גברת? למה אין לך חלונות בבית? האם הפירות שיושבים בקערה סמוך לשולחן אמיתיים או עשויים מפלסטיק? ומה פשר ערמת הספרים שמונחת על השולחן?
"כמו בכל שבוע", מבטיחה המנחה בפתיח, "נדבר על מה שחם בעולם האופנה, הטיפוח, הסטייל והביוטי". אלה הרבה מילים מפוצצות, אבל בואו נתמקד דווקא ב"מה שחם", כי נדמה שהחורף קצת שיבש אצל צוות התוכנית את משמעות המושג "חם".
הייתי צריך לבדוק כמה פעמים שלא מדובר בשידור חוזר מהעשור הקודם. אחרי שקיבלתי בפרצוף אייטם על טרנד ניקוי רעלים מהגוף והצלחתי להתאושש, הגיע לאולפן אורח - מנהל מוצר והדרכה בחברה כלשהי - וגוטליב הציגה אותו: "את כורסאות העיסוי היינו פוגשים בדרך כלל בקניונים או אצל המניקוריסטית, אבל עכשיו תוכלו לקבל אותן בגרסה המוקטנת והמעוצבת גם לסלון הפרטי שלכם". עכשיו.
• כת שפחות מין: חודשה החקירה נגד אר. קלי
עוד תוכנית על יופי בטלוויזיה. שרון גוטליב // צילום: סם יצחקוב
אחרי שסיימה להיראות נדהמת מההמצאה המהפכנית, היא התרווחה בכורסה שהוצבה בצד השני של האולפן. "בשבילך עזבנו את הסלון ועברנו לחדר הפינוק שלי", הסבירה לפני שקיבלה הרצאה קצרה מאיש המכירות של החברה ההיא שהלוגו שלה מתנוסס בגדול על המוצר. אם לא היה ברור עד כה, שמות ולוגואים של מוצרים, מותגים או מכוני יופי קפצו כל הזמן על המסך. האורחים בסלון של שרון כולם אנשי מכירות, מנהלי הדרכה, יועצי יופי, שכאילו נותנים את נאום המכירות הרגיל שלהם בעזרת שאלות מכוונות של המנחה. "אז איך יודעים מה להתאים למי?", היא שואלת את הדוקטור מרשת האסתטיקה שמסבירה לה על סוגי החומרים שאיתם היא עובדת בקליניקה שלה. "זאת שאלה מצוינת", משיבה הדוקטור ומוסיפה: "בשביל זה חשוב ללכת לרופא שמבין מה הוא עושה... אני מעדיפה להשתמש בחומרים ארוכי טווח שמקטינים קמטוטים ואת הצניחה".
דוגמנית-על לשעבר ונציגה של תוסף תזונה לגוף הגיעה לדבר על המוצר שלה ולתאר כיצד הרוויחה ממנו עור מוצק לכל החיים, או איך היא מכינה ממנו מסכת פנים ומקבלת אפקט מידי של מתיחה. וזה רק על קצה המזלג, בטח של איזו חברה מהפכנית לסכו"ם.
"בסלון של שרון" היא תוכנית שהולכת על חבל דק מאוד מבחינת ההגבלות הרגולטוריות בעניין תוכן שיווקי, אייטמים מסחריים, פרסומות סמויות וכו'. כצופה, לעולם אין לך אפשרות לדעת על מה מישהו שילם לכאורה כדי להשתחל למסך. הערוצים מלאים בשלל תוכניות כאלו, שמנסות לשלב בין אייטמים קנויים לתוכן אמיתי. זה מכניס כסף למערכת ומחזיק את הערוצים בחיים, אבל לחלוטין פוגם באיכות ובאמינות של גופי השידור.
אם אתם אוהבים להיכנס לחנויות, לחכות שאיש מכירות יקפוץ עליכם וייתן לכם נאום משכנע על כמה המוצר שלו זה הדבר הכי חשוב שאתם חייבים כרגע בחייכם, אז כנראה התוכנית הזאת תפורה עליכם. אבל זה ממש לא חם. אולי אפילו מקפיא.
"בסלון של שרון", רשת 11:30 ,13
• שערורייה: אישה עיוורת תובעת את ביונסה
• ויראלי: הכוכבת האמיתית של גלובוס הזהב
• הרשת זועמת: הסוד של קנדל ג'נר נחשף
• 40 שנה ל"גזוז": "היא לא תדע" 2019
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
