חניתם בכחול לבן? קבלו דגל ישראל

לרגל יום העצמאות, בעיר רחובות בחרו לחלק את דגל הלאום במקום קנסות • ראש העירייה רחמים מלול: "מחזקים את הגאווה הלאומית והמקומית"

מחלקים דגלים במקום קנסות // צילום: עיריית רחובות // מחלקים דגלים במקום קנסות

מידי שנה בימים של יום הזיכרון ועצמאות נוהגת עיריית רחובות להפסיק את האכיפה בנושא חנייה שלא על פי החוק, ונוהגת באזרחים בשיטה של הסברה בצירוף שי: דגל ישראל. גם השנה, לרגל יום העצמאות ה-67 למדינה, ממשיכה העירייה במסורת שייסד ראש העירייה רחמים מלול, חלוקת דגלי לאום לרכבי התושבים באמצעות פקחי העירייה של אגף תנועה, שילוט ופיקוח. זאת במקום רישום קנסות בחנייה מוסדרת, המסומנת בכחול-לבן. 

צפו: כך פעלו "השודדים על הגלגלים"

פקחי האגף החלו כבר ביום ראשון לחלק את הדגלים לרכב לנהגים ברחבי העיר, והחל ממחר (שלישי) לא ירשמו דוחות בחנייה מוסדרת, שסימונה כחול-לבן, זאת עד לאחר יום העצמאות (ראשון). ראש העירייה, רחמים מלול סיפר: "יש לנו חובה מוסרית וערכית לחזק את הגאווה המקומית והלאומית. חלוקת הדגלים היא סמל לחשיבותם של אירועי 67 שנה לקום המדינה. ביום רביעי נקיים את טקסי הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה ולאחר מכן נצא לציון חגיגות יום העצמאות".

ליאור שוקרי, מנהל אגף תנועה, שיוט ופיקוח בעירייה אמר כי על פי הנחיית ראש העירייה ימנעו פקחי העירייה מרישום קנסות, בסמוך למוקדי האירועים בחנייה מוסדרת כחול לבן, במהלך טקסי הזיכרון וחגיגות העצמאות. עוד נמסר כי חל איסור מוחלט לחנות באיסורי חנייה כגון חנייה בחניית נכים, חנייה על מדרכות, אדום לבן, חסימת כניסות לבתים ועוד. אם חשבתם שתוכלו לעשות הכל בימים אלו – אז לא - תתבצע אכיפה בגין חנייה באיסורי חנייה, על מנת לשמור על הסדר בעיר. 

האם ילדים יזהו את אמם בעיניים עצומות?

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר