בשיתוף Hunt Digital
מנהלי השיווק של המותגים הגדולים מבינים שדיגיטל זו התמחות והם רוצים יותר ממשרד הפרסום שלהם, ולכן אנחנו עדים למגמה שבה הם מחליטים לנתק את משרדי הפרסום הגדולים מהדיגיטל - ולהעביר את ניהול הפעילות למשרדי דיגיטל בוטיקיים ונישתיים. מדוע הם החליטו כך? איזו מגמה הם מייצגים? כיצד זה קורה ואיך זה משפיע על כל התעשייה ומתכתב עם מגמות עולמיות?
עולם ה – One Stop Shop כבר פשוט לא עובד - המותגים צריכים זריזות, זמינות ומקצוענות נישתית בעולם מהיר שמשתנה כל רגע,
ואנו עדים למגמה כלל עולמית המאופיינת ברצון להתמקצע ולבחור את המשרדים המתאימים לצרכיו המדויקים של המותג.
מגמה זו הולכת וגוברת בעקבות שינויים אשר עוברים על שוק הפרסום והשיווק ומתבטאים ברצון מנהלי השיווק למצוא שותף אסטרטגי מקצוען ולא משרד שמתגאה בוותק שוק של עשרות שנים.
מנהלי שיווק רבים מודים כי שורת הרווח במאזן הכלכלי, המוצג לבעלי החברות והמשקיעים בהן, היא השולטת בכל החשיבה האסטרטגית – לא עוד מדדים של חשיפה ומיתוג, אלא שיווק מדויק, המניב הכנסות אמיתיות ולכן במקום לעבוד על קמפיינים ארוכים ויקרים, הגוזלים משאבים רבים כולל כוח אדם מיומן וימי עבודה רבים עם קושי אדיר במדידת האפקטיביות, הם פונים למשרדי הדיגיטל הבוטיקים, המקצוענים בתחומם, שמציעים מודל פעילות דינמי, מהיר ומדויק.
העדפה היא ברורה – עבודה מול משרד זריז, שמאפשר את דיוק הקמפיינים בכל זמן נתון, תוך מענה מיידי, חד וממוקד בנוגע לשינויים הדינמיים המתרחשים בשוק, וחשוב מכך, הוא מצפה לקבל תובנות יישומיות שמשרדים גדולים מתקשים לספק.
הגישה וההתמחות – לב לבו של הקמפיין
משרדי הדיגיטל מבינים את הניואנסים – PPC, סושיאל, משפיענים או פיתוח אתרים – הם תחומים המצריכים מומחיות, והתמקצעות של שנים.
משרדי הדיגיטל מקצועיים, עם תחום התמחות אחד ברור ומובהק, חיים ונושמים את המותג ואת התחום, מביאים גישה המבוססת על מחקרים, עיבודי נתונים, זזים ומתקדמים מהר – וכך גם התוצאות של המותגים שפונים אליהם.
עידן ה"כלבויוניקיות" שייך לעולם הישן – ללמוד PPC לא מסתכם בקורס של כמה חודשים, אלא דורש יכולות אנליזה וחיבור נקודות רוחבי, שרק משרד מקצועי יודע לספק למותג.
שורת הרווח – השורה החשובה ביותר למנהלי השיווק
משרדי פרסום מסורתיים מודדים את הצלחתם, עפ"י רוב, לפי יצירתיות הקמפיין, בעוד שמשרד דיגיטל מקצועי מודד את הצלחת הקמפיין לפי החזר ההשקעה (ROI) עם כלי מדידה מתקדמים.
כך, כל שקל שיוצא נמדד בקפידה ותקציב הפרסום מותאם כך שיוכל להביא תוצאות אמיתיות, הניתנות למדידה וכימות ותקציב הפרסום מותאם כדי להביא תוצאות אמינות ומהימנות.
במשרד דיגיטל מקצועי כל קמפיין עובר התאמות יומיומיות ומיידיות על מנת להבטיח ניצול מקסימלי ומדויק של התקציב. כל אלו מובילים ליכולת תכנון לטווח ארוך ובניית אסטרטגיה דיגיטלית המחברת בין קמפיינים, תוכן דאטה ואוטומציות, המסוגלת להשתנות ולתת מענים מיידים לבעיות המתעוררות תוך כדי הקמפיין.
ה-X פקטור עליו מנהלי השיווק לא מוכנים לוותר
מנהל השיווק, מרגיש כי הוא אינו "עוד" לקוח במשרד פרסום ענק, אלא לקוח מיוחד, שצרכיו הייחודים אך ורק לו, נלקחים בחשבון ובאים לידי ביטוי בכל שלב משלבי העבודה המשותפת.
גישת העבודה המאפיינת את עבודת משרדי הדיגיטל הינה קמפיינים שמותאמים בדיוק לצרכים העסקיים של הלקוח והעבודה נעשית בשיטת ה-Custom-made ואינה מבוססת על תבניות קבועות. בנוסף, אין צורך לחכות חודשים כדי לקבל תשובות או התאמות, משרד הדיגיטל בהיותו קטן ובוטיקי פועל בזמן אמת ויכול לתת תשובות ומענים מיידים.
Hunt Digital – המודל של משרד דיגיטלי שעובד ומעניק תוצאות
מה שעד לא מזמן היה יכול להישמע כמו סרט מדע דמיוני, היום הוא שירות שמנהלי שיווק פשוט לא מוכנים לוותר עליו - ליווי אישי וצמוד ממשרד בוטיקי ששם אותם בראש סדר העדיפויות והתוצאות בהתאם – שיפור ביצועים בעשרות אחוזים תוך חודשים בודדים.
מנהלי השיווק שולטים הרבה יותר טוב בחומר, הם מבינים בדיוק מה נעשה בכל רגע נתון, כאשר האסטרטגיה שנבחרה היא כזו שנבנתה בדיוק עבור החברה שלהם ולא עוד תבנית מוכנה מראש.
Hunt Digital הינו משרד פרסום (או יותר נכון a performance first agency) דיגיטלי המציג את המגמה החדשה והרווחת בתחום הפרסום הלכה למעשה – החברה מתמקדת בהחזר ההשקעה ובצמיחה עסקית של הלקוח.
חזונם של בעלי החברה, הדר חן קוזלובסקי ואלמוג בן עטר, והצוות המקצועי בה, דוגל בהפיכת כל מותג שאיתו הם עובדים למכונת צמיחה דיגיטלית שמבוססת על דאטה, קמפיינים ריווחים וחשיבה לטווח ארוך.
"אנחנו אנליסטים הרבה לפני שאנחנו מנהלי קמפיינים" מציינת הדר חן קוזלובסקי מנכ"לית החברה, "התשואה של המותגים – היא התשואה שלנו ומתפקידנו להעצים את הידע של מנהלי השיווק על הכלים, החידושים והאפשרויות שעומדות בפניהם".
המותגים נהנים מדאשבורד ביצועים שמתעדכן בזמן אמת, טכנולוגיית אנליזה מתקדמת שהמשרד פיתח, ומדי שבוע מקבלים ניוזלטר אישי המסכם את כל המגמות, התוצאות, וההצעות ליישום לשיפור הביצועים בדיגיטל ובכלל.
ניתן למצוא בין לקוחות Hunt Digital מותגים מהמובילים בשוק הישראלי, ביניהם גם גלי, נעלי אלדו, nine west, ספירולייף, Lavido, מלונות אורכידאה והרברט סמואל ועוד, שכולם דיווחו כי עייפו מלרדוף אחר מנהלי קמפיינים במשרדי הפרסום הגדולים, והעדיפו לעבוד עם מומחים בתחומם, שמעשירים אותם לא רק בתוצאות טובות יותר אלא גם בידע חדש שמאפשר להם להתקדם מקצועית ועסקית.
כך למשל מספרת דניאל אדלמן, סמנכלית שיווק ודיגיטל – Rooms by Fattal: "העבודה עם הצוות של Hunt פשוט תענוג. המקצועיות חסרת הפשרות, המענה המהיר והנעים והכי חשוב הגידול בתוצאות".
טל כהן – מנהל דיגיטל – סטאי אורכידיאה והרברט סמואל: "אחרי הרבה מאוד שנים בתחום וניסיון מול סוכנויות – לגמרי מדובר בהכי מקצוענים ואמינים, שהולכים עם הלקוח דרך ומספקים הרבה מעבר לניהול קמפיינים. והכי חשוב – מביאים תוצאות!"
ומוסיף ואומר אבישי אסף, סמנכל איקומרס – נאוטיקה: "מקצוענים חסרי פשרות ושותפים אמיתים לדרך! עובדים צמוד, מתפקדים מצוין, תמיד בהתייחסות עניינית ותגובה מהירה בכל קמפיין ומותג אותו מנהלים.
אז אם גם אתה מנהל שיווק שרוצה מאחוריו צוות שזז מהר, חד ומדויק - מוזמן לפנות ל - Hunt Digital ולבנות יחד את העתיד השיווקי של החברה שלך.
בשיתוף Hunt Digital
