מחקר חדש קובע- בי-קיור לייזר יעיל בשיקום!

בי-קיור לייזר המכשיר הרפואי הביתי היחיד בעולם לטיפול בכאב שהוכח מחקרית ב6 מחקרים קליניים היחיד שנותן מענה רפואי מתקדם לכאבים, פציעות ושיקום בבית! ועכשיו מכשיר הבי- קיור לייזר נמכר ב 30% הנחה ובנוסף 24 תשלומים

מכשיר הבי-קיור לייזר ב 30% הנחה ובנוסף 24 תשלומים . צילום: טל אגסי
  

בשיתוף בי קיור לייזר

כולנו מכירים ושמענו כבר על בי קיור לייזר – המכשיר ששינה את מציאות עולם הכאב הכרוני והנגיש טכנולוגיה מתקדמת שהייתה בשימוש בתי חולים בלבד לשימוש ביתי עם פטנט ישראלי ששימר את העוצמה הקלינית למכשיר נייד וקל לשימוש.

כולנו גם יודעים שהבי קיור לייזר זה המכשיר האולטימטיבי לטיפולים בכאבי גב וברכיים, טיפול בדורבן, גיד אכילס, מרפק טניס כאבי צוואר וכתף.
אבל רובנו לא יודעים שהבי קיור לייזר מבוסס על טכנולוגיה שקיימת מעל 70 שנה ומוכחת מדעית באלפי מחקרים לטיפול בבעיות רפואיות שלא ידענו.

ניתוח בכתף נחשב לאחד ההליכים השכיחים בישראל ובעולם.
מאות ישראלים עוברים מדי שנה ניתוחים בכתפיים.

יוני 2022- בי-קיור לייזר מוכח מדעית כיעיל בשיקום לאחר ניתוח ארתרוסקופי להחלפת מפרק הכתף.

מדובר בניתוחים שאינם נחשבים למסובכים בעולם הרפואה, אולם הצלחתם תלויה בעיקר בדבר אחד - השיקום שלאחר הניתוח. ההחלמה מהניתוח קשה וארוכה, ולמטופל חלק מרכזי בהצלחתו של השיקום, או בכישלונו.

אחד הקשיים העיקריים לאחר הניתוח זה הכאבים של המטופל : מאחר שזרימת הדם לאזור אינה מיטבית השיקום ארוך וכולל כאבים רבים.

זמן ההחלמה מניתוח ארתרוסקופי בכתף יכול לקחת אפילו עד שנה!
במחקר השתתפו 50 אנשים בגילאי 40-60 מיד לאחר הניתוח המטופלים קיבלו מכשיר בי-קיור לייזר פרו וטיפלו בעצמם בביתם.

תוצאות השיקום של קבוצת הבי-קיור לייזר אחרי 3 חודשים הייתה זהה לשיפור של קבוצת הפלאציבו לאחר 6 חודשים. גם ברמת השיקום התנועתיות הכאב ושביעות הרצון מהטיפול.

בנוסף המטופלים דיווח על קלות ונוחות השימוש במכשור ביתי והביעו שביעות רצון שימשיכו להשתמש בבי-קיור לייזר בהמשך.

במסקנות המחקר נכתב שמומלץ להשתמש בבי קיור לייזר בשיקום לאחר ניתוחים לא רק בכתף

 איך בעצם זה עובד ?

הבי-קיור לייזר פועל בטכנולוגיית לייזר-רך, אנרגיית אור שחודרת לעומק הרקמות, גורמת לשחרור אנדורפינים המשככים כאב, מעודדת יצור אנזימים הלוחמים בדלקות, ממריצה את הדם באזור הפגוע, מרחיבה את צינורות הלימפה ומובילה לניקוז יעיל של דלקות.

מכשיר הבי קיו לייזר מפחית את הכאב, צילום: טל אגסי

אחד היתרונות הבולטים של הבי קיור לייזר הוא שהוא מטפל גם בכאב אבל הוא גם מזרז את תהליכי הריפוי ובנוסף, אין תופעות לוואי והמכשיר בטוח לחלוטין לשימוש.

מה הרופאים הבכירים בעולם אומרים על הבי-קיור לייזר?

ד״ר אד שיין - מומחה לכירופרקטיקה ושיקום  ״יום אחד סיפרתי לקולגה שלי בקנדה שהוא רופא מומחה לכאב וסובל בעצמו מכאבי גב על הבי קיור לייזר . השאלתי לו את המכשיר שלי והוא ככ עזר לו לכאבים שעד היום לא קיבלתי חזרה את המכשיר.״
לשמחתי הרבה, מצאתי את הבי-קיו לייזר.

החלטתי למצוא דרך להביא את המוצר הזה לקנדה. הבאתי לקולגה שלי את הבי-קיור לייזר שרכשתי, כדי שינסה לטפל בכאבי הגב מהם סובל. התוצאות היו כל כך מרשימות, שהוא לא הסכים להחזיר לי את המכשיר עד היום.

פרופסור דניאל רייס, לשעבר נשיא איגוד האורתופדיה.
"אני מרוצה מאוד שיש לי טיפול לכאב שהוא זמין, פשוט לשימוש, ואין לו סיבוכים ותופעות לוואי. ואני יכול להמליץ לכל מי שסובל מכאבים לנסות את ה'בי-קיור' לייזר.

הטכנולוגיה מאחורי הפטנט של הבי-קיור לייזר

בי-קיור לייזר מאפשר לכל אדם ליהנות מהיתרונות של הרפואה המתקדמת והמקצועית ביותר, באופן אישי בבית. מדובר בפתרון שהוא גם מדעי וגם ידידותי מה שהופך את המכשיר למוצר חובה בכל בית – ושימושי לכל המשפחה!

לפרטים נוספים לחצו כאן >>>

עכשיו במבצע סוף שנה 30% הנחה ועד  24 תשלומים ללא ריבית!!

בשיתוף בי קיור לייזר

כדאי להכיר