אנשי השנה במשק הישראלי 2023

הכירו את סיפוריהם של המנהלים הבכירים במשק הישראלי, את הדרך בה צלחו משברים גלובליים ומקומיים ואת שיטות הניהול הייחודיות שלהם. בפרוס השנה האזרחית החדשה הם מספרים על תוכניותיהם לעתיד לבוא

עינת פרידמן, צילום: איתן טל

בשיתוף עינת פרידמן יח"צ

אנשים רבים זוכים לתואר “גדולים מהחיים“, אולם כמה מהאנשים אכן ראויים לכך? כמה ישאירו חותם על המדינה שלנו? כמה סיפורי הצלחה יוכרו על ידינו באמת?

פרויקט “אנשי השנה“ של “ישראל היום“ הוא מגזין שנתי אשר מרכז את האנשים הטובים והמובילים בתחומם בישראל. אלו שהשפיעו ועתידים להמשיך להשפיע ולפרוץ דרך, אותם אנשים אשר יצקו רעיון חדש לכדי מוצר מהפכני המשפר את חיינו באופן משמעותי, ומיטיב עמנו בדרך זו או אחרת.

כך למשל עו“ד ניצנה דרשן, מייסדת ונשיאת ארגון שורת הדין אשר נלחמת בטרור מזה שני עשורים ומעמידה לדין את ארגוני הטרור ומארגני החרם על ישראל. ד“ר דנה ירדן וד“ר עמית יערי, מחברת ביובטר שפיתחה טכנולוגיה מתקדמת לצמצום עלויות ייצור הבשר המתורבת והופכת חלום למציאות. תוכלו לקרוא כאן על מנדי זלצמן שהוביל את נמל חיפה להפרטה מוצלחת שמחזקת את מדינת ישראל, על יוסף אברמוביץ – היזם שמוביל את חזון האנרגיה הירוקה בערבה ובכל מדינת ישראל, על שי אוזון שחברת המחשוב החדשה שהקים רכשה תוך שנתיים 12 חברות, על מנכ“ל קבוצת תדיראן שהקים אימפריית מזגנים, על המנכ“לים של Dell ישראל ושל סימנס ועל עוד רבים אחרים.

מהפכניים ופורצי דרך הם אנשי השנה שלנו המגלמים את רוח העשייה וחדוות היצירה והפיתוח, תוך ההתמסרות לעבודה קשה ומאתגרת. והם עושים זאת שנה אחר שנה, ולא רק בשנה הנוכחית.

מרופאים ועד חוקרים, מעורכי דין עד יזמים, מתחומי הרפואה, המדע, התיירות, התעסוקה והביטוח, כל אחד מהם משקף רעיון ומוצר המשפיעים ביותר על המדינה שלנו והופכים אותה למתקדמת יותר, חדשנית יותר, כלכלית ורווחית.

אני שמחה ומתרגשת להעניק לכם הקוראים, הצצה ראשונה ובלעדית לאנשים בישראל שעשו את השנה – 2022 אשר ודאי עוד נקרא עליהם גם בהמשך.

שלכם,

עינת פרידמן

בשיתוף עינת פרידמן יח"צ

כדאי להכיר