“הנכס החשוב ביותר שלנו הוא האנשים - העובדים והלקוחות“

אחרי 13 שנה בתפקידים שונים ב- Femi הגשימה אטל מולכו פיליבה את שאיפתה והפכה למנכ"לית החברה. "כשזה קרה- הבנתי עד כמה האחריות הזו לא דומה לשום דבר אחר שעשיתי קודם", היא אומרת ומספרת מה משותף לעבודה בישראל ובאנגליה

אטל מולכו פיליבה, מנכ"לית Femi, צילום: סם יצחקוב

בשיתוף Femi

“ אנשים, אנשים, אנשים. הכל מתחיל ונגמר באנשים: המנהלים, העובדים והלקוחות. ברגע שמשקיעים בעובדים ומגבשים אותם לכדי קבוצה אחת בה כולם עובדים ביחד למען המטרה - ניתן לכבוש כל יעד ולצלוח כל אתגר“, כך מאמינה אטל מולכו פיליבה, מנכ“לית חברת Femi, המובילה באספקת שירותי רפואה אישים ודיגיטליים. על כס המנכ“לית התיישבה לפני כשלוש שנים, 13 שנים לאחר שהחלה לעבוד בחברה.

“המעבר להיות מנכ“לית החברה היה ללא ספק הרגע המשמעותי ביותר בקריירה שלי“, אומרת מולכו. “כשנכנסתי אליה היא הייתה חברה קטנה שמונה 30 איש וכיום צמחה לאלפי עובדים. עבדתי אז במוטורולה ובמקביל להצעה מ-Femi קיבלתי הצעה לקידום לתפקיד מנהלת אגף לקוחות אסטרטגיים במוטורולה. הימרתי על Femi כי האמנתי שזו חברה שיכולה לעשות דברים גדולים. מההתחלה סימנתי לי מטרה ברורה: להפוך למנכ“לית החברה. כשזה קרה - הבנתי עד כמה האחריות הזאת לא דומה לשום דבר אחר שעשיתי קודם“.

מהם ההישגים המשמעותיים ביותר של הקדנציה שלך עד כה?

“הפכנו את Femi לחברה המובילה בישראל בתחומה. אנו מספקים בארץ ובחו“ל פלטפורמות טכנולוגיות מתקדמות שפיתחנו ומספקים שירותים רפואיים ברמה הגבוהה ביותר. ב-2022 יצאנו מגבולות ישראל ואני גאה בכך שמערכת הטלמדיסין שלנו, Ummanu, עובדת כיום גם באנגליה. יש לנו שיתופי פעולה אסטרטגיים עם גורמים רלוונטיים בעולם ואנו מספקים מענה לצרכים אמיתיים ומשמעותיים בעולמות הבריאות וה-Wellness“.

מה השגתם בשנה האחרונה?

“העמקנו משמעותית את פיתוח כל שירותי הרפואה מרחוק הניתנים באמצעות הטלמדיסין. Ummanu, נחשבת  לאחת מהמערכות המתקדמות בעולם בתחומה. בין השאר היא מאפשרת ניהול מלא ללא מגע יד אדם, תפעול מלא עבור המטופל והמטפל ויכולת חיבור לחיישנים ולבינה מלאכותית. ניתן לספק באמצעותה שירותים רפואיים מקוונים של רפואה דחופה, רפואה ראשונית ורפואת מומחים. היא אף כוללת מנגנון ניהול תורים אוטומטי המייעל את זמן המטפל והמטופל ומאפשר לרופאים להתרכז בשירותי הליבה הרפואיים. כיום המערכת פועלת בישראל ובחו“ל ומבצעת בצורה אופטימלית את כל השירותים של רפואה מרחוק, בדגש על רפואת מומחים. בנוסף, הבאנו השנה לארץ את פלטפורמת I Feel הייחודית שכבר עובדת ב-25 מדינות בעולם ומיועדת לתחום בריאות הנפש. היא מציעה פתרונות חלופיים למטפל הקלאסי וכך מאפשרת להתמודד עם המחסור העצום בארץ במומחי בריאות הנפש, המביא לתורי המתנה ארוכים“.

כיצד הצלחת החברה משפיעה על החברה הישראלית?

Femi“ הייתה הראשונה שנבחרה על ידי משרד הבריאות לטפל בתשתיות הרפואיות הטכנולוגיות בישראל. בנוסף במהלך תקופת הקורונה, שיצרה צורך עצום ברפואה מרחוק, המערכות שלנו היו זמינות לשירות הציבור. בזכות מערכת הטלמדיסין הציבור הישראלי יכול לקבל שירותי רפואה ראשונית ושירותי רפואת מומחים בזמינות גבוהה מאוד. מיטב המומחים בארץ משתמשים בה ולקוחות קופות החולים וחברות הביטוח יכולים לנצל את היתרון המשמעותי הזה. בנוסף, ביצענו פרויקטי בריאות ייחודיים ומורכבים דוגמת עמדות הבידוק בנתב“ג. זה היה פרויקט שהרמנו במהירות מאפס למאה עם מאות עובדים ואני גאה בו מאוד. מכל העולם הגיעו כדי ללמוד על העשייה הזאת ולהבין איך הצלחנו להרים משהו כל כך גדול, משמעותי ויעיל בזמן קצר כל כך“.

כל השירותים הקשורים להתפתחות הילד - מרחוק

פעילות משמעותית נוספת של Femi היא בעולם התפתחות הילד. לחברה פלטפורמה בשם Poppins, בה מציעים מאות מטפלים את כל השירותים הקשורים להתפתחות הילד - מרחוק. קלינאי תקשורת, מרפאים בעיסוק, פיזיותרפיסטים, פסיכולוגים ועוד - כולם זמינים במערכת האינטראקטיבית ומציעים טיפול איכותי בזמינות גבוהה.

“המערכת עובדת על בסיס פרוטוקולים מקצועיים ומציעה תכנים מותאמים אישית לטיפול קליני-אינטראקטיבי בהתאם לגיל הילד וללקויותיו השונות“, אומרת מולכו. “רכיביה מבוססים על מחקרים קליניים. היא מלווה על ידי צוות מומחים עולמיים ופועלת בישראל בהצלחה כבר מספר שנים. Poppins מאפשר חיסכון בזמן לא רק בזכות ייתור הצורך לנסוע לטיפול ולחזור ממנו - ששורף זמן על נסיעות, אלא גם בזכות תיק מטופל הנגיש בלחיצת כפתור ומאפשר מבט מהיר על כל הטיפולים שהילד עבר, היעדים אותם השיג ומידת התקדמותו“.

מה היו האתגרים העיקריים שחווה הענף שלכם בשנה האחרונה וכיצד התמודדתם?

“הקורונה שינתה סדרי עולם ויצרה צורך לעבור למנגנוני עבודה חדשים. זה היה אתגר לכולם, אך עבורנו זה גם היה מועיל כי אלו בדיוק המנגנונים שאנו בונים כבר שנים. הקורונה איפשרה לאנשים להבין את היתרון האדיר שיש ברפואה מרחוק והאיצה את המהפכה בתחום. מי שבמקום להמתין שלושה חודשים לתור אצל רופא עור פשוט מצלם את הנגע, שולח את הצילום לרופא און-ליין ומקבל תשובה מיידית - מבין מייד את היתרון. לכן זו מגמה שתלך ותתעצם עם הזמן“.

עד כמה מאתגרת הייתה הכניסה לפעילות גם באנגליה?

“אנחנו בתחילת הדרך שם אך עולים במהירות על הפסים. לטובתנו משחקת העובדה שמערכת הבריאות באנגליה דומה לזו הישראלית. אנחנו עובדים עם גופים שהם כמו קופות החולים אצלנו. יש לנו לקוחות ושירותים באנגליה ואנו ממשיכים להתרחב שם, יחד עם זאת ההשקעה המשמעותית ביותר שלנו היא  בישראל“.

מה החזון שלך להמשך הדרך?

“המטרה שלי היא להמשיך ולפתח את Femi כמובילה בעולמות הבריאות וה-Wellness, להמשיך לחדש ולהציע פתרונות טכנולוגיים מתקדמים, בקרוב נשיק שירותים משמעותיים וחדשניים בעולם הבריאות. כמובן שגם אמשיך להשקיע בפיתוח ההון האנושי בחברה. הכוח של החברה הוא ב’ביחד’ של עובדיה. כך צלחנו לא מעט אתגרים. אנשים, אנשים, אנשים כבר אמרתי, נכון?“

 

ת.ז

אטל מולכו פיליבה – מנכ“לית Femi

מצב משפחתי: נשואה + 1

מקום מגורים: נס ציונה

השכלה: תואר ראשון במנהל עסקים.

תפקידים קודמים: משנה למנכ“ל Femi, מנהלת אגף במוטורולה

תחביבים: ספורט.

מוטו מוביל: מכשולים הם הדברים המפחידים שאתה רואה כשאתה מוריד את העיניים מהמטרה 

חלום אישי שרוצה להגשים: להמשיך לצמוח ולהותיר חותם של עשייה

בשיתוף Femi

כדאי להכיר