הסלבס כבר המליצו: הכירו את הקוסמטיקאית שתעניק לעור שלכם מראה זוהר וטבעי

מזג האוויר נעים, האירועים בשיאם, אנחנו מבלים יותר וחשוב לנו להיראות טוב - צעירים ומלאי חיים, ללא קמטים, עם עור זוהר ומתוח, גבות ושפתיים משורטטות • אז איפה ניתן לקבל ייעוץ וטיפול מקצועי, והכל במחירים הוגנים עם תוצאה מדהימה?

עם השחקנית והזמרת חני נחמיאס, צילום: מלי סיטון

בשיתוף מלי סיטון

גרים באיזור מודיעין? אז בטח כבר שמעתם על כוהנת הקוסמטיקה והאסתטיקה בעיר

עם ידע מצטבר של למעלה מ-15 שנים בעולם היופי ושלל טיפולים מתקדמים, אפשר כבר להכתיר את מלי סיטון כקליניקה מובילה במודיעין לקוסמטיקה, אסתטיקה ואיפור קבוע, טיפולי אנטי אייג’ינג ובעיות עור.

המוצרים המנצחים והסלבס שלא זזים בלעדיה

מלי סיטון, בעלת תואר קוסמטיקאית ומאסטרית באיפור קבוע, עברה סדנאות והשתלמויות רבות בארץ ובעולם בתחום הקוסמטיקה המתקדמת ואנטי אייג’ינג.

עם המגישה וכוכבת הריאליטי דנה רון // צילום: מלי סיטון,,
עם חברת הכנסת לשעבר אנסטסיה מיכאלי // צילום: מלי סיטון,,
עם חברת הכנסת לשעבר נאוה בוקר // צילום: מלי סיטון,,
עם הזמרת והשחקנית אילנה אביטל, צילום: מלי סיטון,

בנוסף לידע שצברה, מלי סיטון מלמדת ומכשירה קוסמטיקאיות בתחום האיפור הקבוע. מלי היא מומחית מובילה בייעוץ והתאמת טיפולים דרמו-קוסמטיים לכל סוגי העור.

כיום, מלי סיטון היא מאסטרית לאיפור קבוע

כאשר מדובר במראה נקי ואסתטי - שחקניות, סלבס ואושיות רשת, כדוגמת חני נחמיאס, דנה רון, אנסטסיה מיכאלי, אילנה אביטל, נאווה בוקר ומיקי לוין - לא זזות בלעדיה.

כשמדובר באסתטיקה - אסור להתפשר. את הפרוצדורות בקליניקה מבצעים רופאים בעלי ניסיון וותק רב, שמתאימים את הטיפולים השונים על מנת להקנות לפנים מראה זוהר מתוח, אלסטי וטבעי.

לפרטים נוספים ותיאום תור >>

08-8652626 | 053-4666066 | 054-4849921

בקליניקה תקבלו טיפול על ידי מיטב הרופאים בתחום האסתטיקה, בעלי ידע וניסיון רב בהזרקות מתיחה ופיסול פנים

"לפני כל טיפול אסתטי חובה לעבור אבחון והתאמת טיפול וחומר לכל מטופל. למעשה, היום ניתן לחדש, להצעיר, להרים, למתוח ולפסל את הצוואר, הפנים, האף והלסת ללא ניתוח וללא כאב ובפרוצדורה פשוטה וקלה - שלוקחת 10 עד 25 דקות, ואפשר לחזור חזרה בזמן למראה צעיר ב-10 שנים. הלקוחות שלנו מקבלות המון מחמאות על איכות העור והמראה לאחר הטיפולים".

בקליניקה של מלי סיטון תוכלו ליהנות ממגוון טיפולים: איפור קבוע - גבות, שפתיים ואייליינר, טיפולי אסתטיקה מתקדמים באמצעות רופאים - בוטוקס, חומצה היאלורונית, מתיחת פנים בהזרקה, הרמת פנים וצוואר, מילוי שקעים, פיסול אף ולסת, סקין בוסטר לשיפור מרקם העור, הסרת שיער בלייזר קר ללא כאב, הצרת היקפים והקפאת שומן, טיפולי מיצוק העור בטכנולוגיה מתקדמת, החדרת לחות לעור, וכמובן, פדיקור, מניקור ולק ג'ל.

צילום: מלי סיטון,
צילום: מלי סיטון,

מלי סיטון, מאסטרית באיפור קבוע בשפתיים, גבות ואייליינר

לאחר לימודים במספר בתי ספר ואקדמיות בישראל ובעולם - בלגרד, מוסקבה ועוד, לא בכדי מגיעים אליה מכל הארץ לטיפולי איפור קבוע.

"תמיד חשבתי על הקסם שבטיפולי איפור קבוע והשינוי שאפשר לעשות למטופלת בתוך שעה של עבודה נכונה עם טכניקה נכונה, ללא כאב וליצירת מראה טבעי. מרגש אותי בכל פעם מחדש לקבל מחמאות ולראות מטופלות מאושרות ממראה נקי ומשורטט בפנים. אלו הם הרגעים הכי יפים במהלך העבודה. הייחודיות של הקליניקה שלי היא שהיא בית לאסתטיקה וקוסמטיקה, ומטופלים שמגיעים אליי מקבלים את כל הטיפולים במקום אחד, בוטיק ומיוחד.

צילום: Q Elite Beauty,

כאישה, תמיד חשבתי על החשיבות של מראה הגבות, השפתיים והאיפור, ושאלתי - למה שתוותרי על המראה הטבעי? שוב את מתחילה את הבוקר שעה מול המראה: לצבוע, לסרק ולהרים את הגבה, לעגל את הריסים ולשים מסקרה מכל הכיוונים. בכל יום אותה שגרה מעייפת, וגם ככה במהלך היום האפקט יורד, הגבות כבר לא מסודרות והמסקרה מתחילה להציק בעין. כמובן ששקלתי טיפולים קוסמטיים כאלו או אחרים, אבל תמיד יש את החשש שזה יראה מוגזם ולא אמיתי. אז כן, אפשר גם אחרת!"

איפור קבוע, הרמת ריסים וגבות היא טכניקה חדשנית בענף הטיפולים האסתטיים והיא הפתרון המושלם למי שרוצה לשמור על מראה טבעי, בריא ולא מוגזם. הטיפולים מעניקים לריסים ולגבות מראה עשיר ועמוק יותר, ובמקביל מחדירים מינרלים וויטמינים המחזקים את סיב השערה.

ליצירת קשר עם מלי סיטון >>

08-8652626
053-4666066
Malystyle@gmail.com

בשיתוף מלי סיטון

כדאי להכיר