X

3 מחמאות שיגרמו לכל גבר ליפול בקסמייך

כולנו רוצות שיראו אותנו ויתפעלו ואז גם יגידו לנו את זה. אבל אנחנו לא לבד בעולם. כן, גם גברים אוהבים מחמאות

לומר לגבר שיש לו שיער נהדר זה נחמד, אבל זה לא מדהים. צילום: halayalex / freepik

עולם הדייטים ומערכות היחסים יכול להיות די מלחיץ, במיוחד אם את לא מכירה את הכללים הלא כתובים. כולנו מכירות את הוויכוח הנושן על מי צריך לשלם בדייט או האם להתנשק בדייט ראשון, אבל יש עוד דבר שכדאי לקחת בחשבון: איך באמת להחמיא לגבר? ובכן, יש שלוש דרכים לעשות זאת - שיגרמו לו ללכת שבי אחרייך.

דברי על הסטייל שלו, לא המראה

התמקדות בסגנון של גבר ולא בתכונות הפיזיות שלו יכולה להיות משמעותית יותר. אמנם לומר לגבר שיש לו חיוך יפה או שיער נהדר זה בהחלט נחמד, אבל זה הרבה יותר אפקטיבי להכיר בהיבטים של המראה שלו שיש לו שליטה עליהם. נסי מחמאה הקשורה לבחירות הסגנון שלו - כמו הטעם שלו בלבוש או בחירת הצבעים שלו. זה מלטף את האגו - אבל גם מראה שאת שמה אליו לב ומעריכה את הבחירות שלו.

הכירי במאמצים שלו - ובכישרונות

עוד דרך טובה להחמיא לגבר היא להכיר במאמצים ובכישרונות שלו, במיוחד אלה שאינם ברורים מיד. במקום רק להתפעל ממיומנות שהוא שולט בה, הכירי בעבודה הקשה ובמסירות שהשקיע בפיתוח המיומנות הזו. לדוגמה, במקום פשוט לשבח את הכישרון המוזיקלי שלו, צייני כמה את מעריצה את המחויבות שלו ללמוד ולשפר את הנגינה שלו בגיטרה. מחמאה מסוג זה מראה רמה עמוקה יותר של הערכה והבנה, וגורמת לו להרגיש שרואים אותו באמת.

תתפעלי מהגבריות שלו

למרות שזה עשוי לעורר מחלוקת, וגם נשמע ממש אולד סקול, משהו באיזור ימי הביניים - גבר אוהב לשמוע שהוא גברי. אם למשל תגידי לגבר שאת מרגישה בטוחה במחיצתו, הוא ירגיש כמו מינימום סופרמן. מחמאות כאלה מחזקות את הביטחון שלו מולך, וככל שהוא מרגיש גברי וחזק יותר לידך, כך הוא גם יימשך אליך יותר.

בסופו של דבר, הכי חשוב לראות את מי שמולך. שימי לב לפרטים, למי שהוא. בסוף, כולנו מגיעים לסיטואציות של דייט או יחסים עם הרבה חוסר ביטחון. למה לא להרים?

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר