בחור צעיר רובץ עם כלב הספניאל שלו על הספה. צילום: מערכת feedy באמצעות הבינה המלאכותית ideogram

7 הכלבים המושלמים לבטטות כורסא

רוצים כלב, אבל לא בא לכם לרוץ איתו ולשחק איתו כל היום? גזעי הכלבים האלה מסתפקים במועט ומעדיפים לשבת לצידכם בזמן שאתם צופים בטלוויזיה מאשר לרוץ אחרי צעצועים שזרקתם להם

אנחנו נורא אוהבים כלבים – כלומר, לא רק אנחנו. כולם. אבל לא כולם אוהבים את הקטע הזה של להתרוצץ עם הכלבים בחוץ או בבית כדי לשחק איתם ולבדר אותם. למרבה המזל, גזעי כלבים מסוימים ידועים בכך שהם פחות אנרגטיים ויותר מרוצים פשוט להתרווח בבית. עבור אלה שמעדיפים כלבים פחות היפראקטיביים, הנה רשימה של הגזעים שמומחים מדרגים כאלה שנוטים ליותר צייתנות ופחות פעילות, כפי שמספרת לנו Claude:

1. באסט
כלבי הרחרוח עצובי העיניים האלה מתמקדים יותר בהרחה מאשר בריצה. הם חברותיים במיוחד, אבל גם עצלנים בצורה יוצאת דופן.

2. בולדוג אנגלי
הכלבלבים בעלי הפנים המקומטות והמבנה השמנמן מעדיפים להתכרבל על הספה מאשר לצאת לריצה. הם בני לוויה עדינים ואוהבים.

3. פאג
סוג נוסף של כלבים שידועים בעיקר בפרצוף פחוס, אבל גם בחוטם קצר, מה שאומר שמנגנון קירור הגוף שלהם אינו יעיל והם לא יכול להתמודד עם פעילות גופנית מאומצת. הם מפצים על זה עם אישיות מקסימה ושובבה המושלמת לרביצה משותפת.

4. קבליר קינג צ'ארלס ספנייל
הכלב הפרוותי המועדף על בני מלוכה רבים מאוד אוהב להתכרבל עם בני בעליו במשך שעות.

5. דני ענק
בניגוד ליתר הכלבים ברשימה הזו, הגודל המאסיבי שלהם יוצר את האשליה שתצטרכו הרבה מאוד כוח כדי להתמודד איתם – אבל למען האמת, הם כלבים עדינים עם צורכי פעילות גופנית מינימליים.

6. צ'או צ'או
הכלבים העצמאיים והמרוחקים לעתים, שמראם מזכיר דובים קטנים, שמחים לבלות את רוב שעות היום במנוחה ולחסוך באנרגיה לרגעים שבהם הם מבצעים את תפקידם הנצחי: לשמור ולהגן על בעליהם.

7. שי טסו
הזן היוקרתי הזה קומפקטי ושובב, אבל לא מאוד אנרגטי. הפרווה הארוכה שלו מושלמת לליטוף ממושך בזמן צפיית בינג’ בנטפליקס.

חשוב לזכור שלכל כלב יש גם אופי ייחודי משלו, שלא בהכרח מתיישר ב-100% עם התכונות המקושרות עם הגזע שלו. בנוסף, גם כלבים פחות פעילים זקוקים למעט גירויים גופניים ונפשיים, ומי שממש עצלן לא יסתדר גם איתם.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו