וויראלי ברשת: מיני סדרות שמושכות תיירים מכל העולם

משרד התרבות והתיירות הטורקי משיק את Go Turkiye - סדרות קצרות שמככבות ברשתות החברתיות ומסמנות את טורקיה כיעד התיירותי הבא, עם מיליוני צפיות ברחבי העולם

An Istanbul Story - זכתה ל-156 מיליון צפיות. צילום: שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

משרד התרבות והתיירות של טורקיה הציג תוכנית לקידום התיירות במדינה תחת המותג Go Turkiye באמצעות מיני סדרות לרשתות חברתיות. 

"השתתפות בהפקות אלה היא כמו ללבוש את החולצה הלאומית", אמר שר התרבות והתיירות, מהמט נורי ארסוי.

השר הוסיף כי התיירות העולמית עברה "מבחירת יעד פשוטה למסע של רגש, סיפור וסגנון חיים", וכינה את הדרמות הטורקיות "הקורס הגדול ביותר בעולם על טורקיה".

ארבע מיני-סדרות ראשונות כבר הופקו במסגרת התוכנית: Antalya Gambit עם מרים אוזרלי וקאן אורגנצ'יוגלו, Istanbul My Love עם אפרה סראצ'וגלו ואנגין אקיורק, Hidden Lover בכיכובם של אדה אצ'ה וקנר סינדורוק, ו-An Istanbul Story בת עשרה פרקים בכיכובם של אוזן אקבבה וסינם אונסל. 

Hidden Lover זכתה ל-251 מיליון צפיות עד עתה, ואילו An Istanbul Story זכתה ל-156 מיליון צפיות. 

טורקיה מדורגת בין שלושת היצואניות הגדולות בעולם של פרקי טלוויזיה, לצד ארצות הברית ובריטניה. ההכנסות השנתיות מדרמות טורקיות עלו על מיליארד דולר, וכמיליארד צופים בכ-170 מדינות צפו בסדרות טורקיות.

 הקמפיינים לקידום התיירות בטורקיה פעילים בעשר שפות, וצברו עד כה 21.3 מיליון עוקבים, מה שמציב את טורקיה בצמרת קידום התיירות הדיגיטלית.

לפי הדיווחים, הפקות העומדות בקריטריונים פרסומיים מוגדרים ונמכרות בלפחות עשר מדינות בשלוש יבשות יזכו לתמיכת משרד התיירות.

לפי נתוני חברת Skyscanner שבעים וארבעה אחוזים מהמטיילים שוקלים להזמין טיולים בהשראת ספרות או סדרת טלוויזיה.

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר