קבוצת תיירים התלוננה שלאחר שעתיים בבר קריוקי יוקרתי בהו צ'י מין סיטי, וייטנאם, קיבלה חשבון בסך 28 מיליון דונג, כ-3,500 שקלים. הם טענו שהחשבון כלל חיובים מופרזים ופריטים שלא נצרכו. החשבון כלל 17.5 מיליון דונג (כ-2,190 שקלים) עבור שירותי קריוקי ו-10.5 מיליון דונג (כ-1310 שקלים) נוספים עבור טיפים לצוות. חלק מהמחירים נראים מנופחים, מה שהעלה חשד לגביית יתר וחקירה נפתחה.
האירוע התרחש בליל 9 באוקטובר, כאשר קבוצה של כעשרה אנשים, לא מוזכר מהיכן, ביקרה בבר הקריוקי היוקרתי L.V.G. לאחר כמעט שעתיים של בילוי, הם ביקשו את החשבון, שעמד בתחילה על 10.5 מיליון דונג. סכום זה עלה מאוחר יותר ל-17.5 מיליון דונג, כולל טיפ של 7 מיליון דונג לצוות. התיירים נתנו את הטיפ מרצונם, כך דיווח VietnamNet.
דוח הבדיקה מצא כי המקום פרסם מחירים עבור כל השירותים, כולל חטיפים ומשקאות. החשבון המודפס והתוספות בכתב יד תואמים את רישומי העברות הבנק שסיפקו הלקוחות. בעל בר הקריוקי סיפק חשבוניות תשלום התואמות את לוח הזמנים של השימוש בשירות. בעת התשלום, התיירים לא התלוננו לפני שעזבו.
צוות הבדיקה אישר כי אף שבר הקריוקי עמד בדרישות פרסום המחירים, הוא התבקש לוודא שהמחירים נרשמים ומוצגים בבירור כדי למנוע אי הבנות. הנחיה זו נועדה לקדם שקיפות ולהגביר את מודעות הלקוחות מראש. בהתפתחויות האחרונות, הרשויות המקומיות פועלות להקמת צוות פיקוח בין-מגזרי כדי לחקור תלונות של תיירים.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו