"מקרי רצח ופשע": אזהרת מסע לאחד היעדים המבוקשים בעולם

לאחר אזהרת המסע של ארה"ב לאיי הבהאמה, בריטניה מפרסמת אזהרה גם היא - לאזורים מסוימים במקסיקו • מומלץ לתיירים שלא לנסוע בדרכים מפוקפקות באזור, זאת בעקבות החשש מפשע מאורגן, סחר בבני אדם וסמים

צילום אוויר של האי הולבוקס במקסיקו. צילום: dronepicr / flickr

הרשויות בארה"ב יצאו לא מזמן באזהרות מסע לנוסעים המגיעים לאזורים מסוימים באיי הבהאמה, כולל אזורים בנסאו, בירת המדינה - זאת בעקבות לא מעט מקרי פשיעה. כעת, הרשויות בבריטניה מפרסמות אזהרות מסע לתיירים הבריטים שמתכננים לנפוש במקסיקו.

על פי הדיווחים בתקשורת הבריטית, הרשויות במדינה פרסמו אזהרות מסע לאזורים רבים ברחבי מקסיקו, שנחשבת לאחת המדינות המתוירות והמבוקשות בעולם. אזהרת המסע של הבריטים ממליצה לנקוט באמצעי זהירות אם מגיעים לגבול בין מקסיקו לקליפורניה ואזור טיחואנה.

מקסיקו סיטי, צילום: Getty Images

על פי הדיווח, גם מדינת צ'יוואווה הצפונית שבמקסיקו, למעט העיר צ'יוואווה עצמה, נמצאת תחת אזהרת המסע ומומלץ לתיירים שלא לנסוע בדרכים מפוקפקות באזור, זאת בעקבות החשש מפשע מאורגן, סחר בבני אדם וסמים.

גם אקפולקו וקליאקן נמצאות תחת אזהרת המסע הבריטית וזאת בעקבות מקרי אלימות רבים, פשע מזוין ועבירות שונות. חשוב לזכור שלא מדובר באזהרת מסע של הרשויות בישראל, אך מקסיקו ידועה כמדינה שאליה מגיעים תיירים בריטים רבים ולכן, הרשויות בבריטניה עדכנו את אזהרת המסע למדינה והדגישו את האזורים שעשויים להצטייר כמסוכנים בעיניהם.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר