אחת מחברות התעופה הטובות בעולם הודיעה: לא נחזור לישראל עד אוקטובר

קתאי פסיפיק, אחת מחברות התעופה הטובות ביותר בעולם, הפעילה טיסות ישירות בין ישראל להונג קונג • ההחלטה של חברת התעופה צפויה להביא להעלאת מחירי הטיסות לאסיה

נוסעים בנתב"ג. צילום: יוסי זליגר

עשרות חברות תעופה זרות כבר חזרו לפעול בישראל מאז פרצה מלחמת "חרבות ברזל" (למשל חברת הלואוקוסט וויז אייר, שתפעיל טיסות ישירות לשישה יעדים), כשחלקן צפויות לעשות זאת כבר במהלך הימים הקרובים (כמו יונייטד, אייר אינדיה, איטה האיטלקית, ועוד).

לצד חברות התעופה הזרות שחוזרות, היו גם חברות תעופה שהודיעו כי הן לא יחזרו לפעול ישראל עד ספטמבר ואוקטובר, וביניהן אמריקן איירליינס, וירג'ין אטלנטיק וחברות נוספות. היום (חמישי) הצטרפה אליהן חברת תעופה נוספת שהודיעה שלא תחזור לישראל עד סוף חודש אוקטובר – קתאי פסיפיק.

מטוס של קתאי פסיפיק (ארכיון), צילום: יחסי ציבור

חברת התעופה מהונג קונג נחשבת לאחת מחברות התעופה הטובות בעולם על פי כל הדירוגים המובילים. קתאי פסיפיק הפעילה טיסות ישירות בקו הונג קונג-תל אביב, שנחשב לעמוס ומבוקש במיוחד, וזאת בין היתר בשל היותה חברת התעופה היחידה שהפעילה טיסות ליעד זה, לאחר שאל על ביטלה את הטיסות להונג קונג.

היעדרותה של קתאי פסיפיק מישראל צפויה להשפיע על מחירי הטיסות לאסיה. החברה הטיסה לא מעט ישראלים ליעדי המשך לאחר עצירה בהונג קונג. ישראלים רבים טסו איתה ליפן, דרום קוריאה, תאילנד ואוסטרליה, אך כעת התחרות וההיצע יהיו מצומצמים לאחר ההודעה של החברה.

הונג קונג, ב-2021, צילום: רויטרס
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר