פרסום ראשון: הנחות לאנשי מילואים וכוחות הביטחון בחופשות לחו״ל

חברת השטיח המעופף מציעה הנחה משמעותית למשרתי מילואים ולכוחות הביטחון בהזמנת חופשה לחו"ל • מה ההטבה כוללת ואיך תוכלו ליהנות ממנה? כל הפרטים

חופשה משפחתית (אילוסטרציה). צילום: Thinkstock Photos

חיילים רבים שיוצאים להפוגה מהלחימה מחפשים דרך להמריא לחופשה קצרה בחו״ל ורבים מהם נתקלים במחירים גבוהים יחסית. כעת, חברת התיירות השטיח המעופף הודיעה על מהלך מעניין - 125 דולרים הנחה למשרתי מילואים ולאנשי כוחות הביטחון, כאשר כל בן משפחה מקרבה ראשונה שיטוס איתם, יקבל הנחה זהה. המשמעות היא שזוג עם שני ילדים יכולים לקבל הנחה של 500 דולרים בהזמנת חבילת נופש או טיול מאורגן דרך החברה, אם אחד ההורים שירת במילואים או בקבע בשנה האחרונה.

בנוסף, משרתי המילואים ואנשי כוחות הביטחון יקבלו בחינם את שירות Flying Safe, המאפשר ביטול הזמנה מכל סיבה עד חמישה ימי עסקים לפני היציאה לחופשה, שווי ההטבה הוא 35 דולרים לאדם.

ההודעה של השטיח המעופף מגיעה כמה ימים לאחר שהתאחדות המלונות יזמה הנחות לחיילים במלונות ברחבי הארץ וזאת לצד יוזמות שונות בענפים רבים שמעניקות הנחות לחיילים.

נוסעים לקראת טיסה בנתב"ג, צילום: משה שי

ההטבה של החברה תחל היום - יום ראשון ה-18.2.24 למשך שבועיים (עד ה-3.3 כולל), ותהיה תקפה לכל חבילות הנופש והטיולים המאורגנים בכל יעדי השטיח המעופף, מ-1 באפריל עד 31 באוקטובר השנה.

אורן כהן מגורי, סמנכ"ל שיווק ומכירות השטיח המעופף: ״זה הזמן שלנו להודות לאנשי המילואים וכוחות הביטחון. יצאנו במבצע חסר תקדים ובהנחות ענק על מנת להודות להם. אנו מקווים שההטבה החדשה תיתן תקווה לאופטימיות עבור ימים טובים יותר ותאפשר להם ליהנות מחופשה מפנקת ומרגיעה, שתסייע להתנתק ולבלות לצד משפחותיהם. זה המעט שנוכל לעשות עבורם בחזרה״.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר