יום אחרי השקת הסדרת המוניות בנתב"ג: מחאה, עומסים והמתנה של כמעט שעה למונית

מוניות שלא רשומות לאפליקציה החלו בנסיעה איטית בליין הנגדי • נוסע סיפר ל"ישראל היום": "לא ייאמן שזה המצב אחרי שאמרו שהעניין סודר" • נהג מונית אמר: "נהגים רבים לא רוצים לעבוד בשיטה החדשה, אנחנו רק מפסידים כך כסף"

נוסעים ממתינים למוניות בנתב"ג, היום

רק אתמול (רביעי) השיקו בחברת גט וברשות שדות התעופה את ההסדר החדש שבו נוסעים שנוחתים בנמל התעופה בן גוריון אמורים להזמין מונית דרך אפליקציית גט או דרך הקיוסקים האוטומטיים שפזורים במקום, אך ל"ישראל היום" נודע כי כבר היום ישנם תורים ארוכים מאוד למוניות – כאשר נוסעים שנחתו בנמל ממתינים כמעט שעה למוניות.

נוסעים שהגיעו לנתב"ג סיפרו ל"ישראל היום" על שחוו: "הבנו שלא כדאי לנו להמתין. אמרו לנו שלא יודעים מתי יהיו מונית. לא ייאמן שזה המצב פה אחרי שאמרו שהסדירו את עניין המוניות".

נוסעים ממתינים למוניות בנתב"ג (ארכיון), צילום: דודו גרינשפן

בשיחה עם נהג מונית הוא סיפר: "הרבה נהגי מונית לא רוצים לחתום על ההסכם הזה ולעבוד בשיטה החדשה. לא נשתף איתם פעולה, אנחנו רק מפסידים כסף בדרך הזאת".

מוניות רבות נוסעות באיטיות בליין הנגדי ברחבי נתב״ג. במקביל, יש קושי לאתר מונית לנוחתים שנותרו ללא מענה ראוי. חלקם מתקשרים לנהגי מוניות שהם מכירים, חלקם משתמשים בתחבורה הציבורית ואחרים נאלצים להמתין זמן ארוך מאוד עד שתימצא להם מונית.

מוניות בנתב"ג, צילום: יהושע בן יוסף
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר