חובה להכיר: אלו היעדים עם מזג האוויר הכי טוב בעולם

דירוג חדש חושף באילו יעדים יש את מזג האוויר הטוב ביותר, על פי דעת הקהל העולמית • איזו מדינה הגיעה למקום הראשון והיכן ממוקמת ישראל? כל הפרטים

חצי האי פלופונסוס שביוון. צילום: אורן בן חקון

בריזה נעימה ואוויר חמים הם קריטריונים משמעותיים בבחירת יעד לחופשה הבאה שלנו, במיוחד באמצע החורף. אמנם גם בארץ יש ימים שטופי שמש, אך הדירוג העולמי השנתי של U.S. News and World Report שפורסם השבוע, קובע באילו מדינות יש את מזג האוויר הטוב ביותר.

הדירוג העולמי כלל 87 מדינות וסקר יותר מ-17 אלף אנשים שהתבקשו לדרג יעדים לפי 73 מאפיינים שונים, בהם עד כמה האקלים של היעדים נתפס כנעים.

זקינטוס ביוון, צילום: איי.אף. פי


לאחר ניתוח מקיף של הדו"ח, פורסם כי יוון היא המדינה עם מזג האוויר הנעים ביותר בעולם עם יותר מ-300 ימים שמשיים בשנה.

מה שהופך את יוון למדינה כל כך נעימה על פי הדירוג, היא העובדה שהאקלים בה תמיד מתון למדי. אפילו בחודשים קרים כמו ינואר, כאשר הטמפרטורה הממוצעת באתונה צונחת לכ-9 מעלות, היא לא מגיעה לקור קיצוני כמו בשאר אירופה.

פורטוגל הגיעה למקום השני, צילום: GettyImages


במקום השני ברשימה ממוקמת פורטוגל, ואחריה נמצאות ספרד, ברזיל ואיטליה, בהתאמה. המדינות שסוגרות את העשירייה הראשונה הן ניו זילנד, מקסיקו, קוסטה ריקה, ארגנטינה ואוסטרליה, כך שיש שפע של אפשרויות ברחבי הגלובוס בכל הנוגע לבחירת יעד חמים לחופשה הבאה שלכם.

למקרה שתהיתם היכן ישראל ממוקמת ברשימה, המדינה הגיעה למקום ה-59 בלבד, זאת למרות מזג האוויר החמים שלה. למקום האחרון ברשימה הגיעה ערב הסעודית, שרמת היובש שלה גבוהה מרוב מדינות העולם, מכיוון שהיא מדינה מדברית.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר