זה אמיתי: עיריית אילת תשלם לכם כדי שתנפשו בעיר

במהלך חודש פברואר, יהיה ניתן להזמין חדרים במגוון מלונות בעיר הדרומית באמצע שבוע במחיר של עד 500 שקלים ללילה, ולקבל 300 שקלים לבזבוזים • את הכסף מקבלים כשוברים, שאותם ניתן לנצל במהלך החופשה ביותר מ-250 עסקים אילתים

בתי מלון באילת. צילום: יהודה בן יתח

עיריית אילת, יחד עם תאגיד התיירות אילת, יצאו הבוקר (שני) במיזם חדשני וחסר תקדים – "Eilat love back".

לאורך חודש פברואר, ניתן להזמין חדרים במגוון מלונות בעיר הדרומית באמצע שבוע (א'-ד'), במחיר של עד 500 שקלים ללילה, ובמינימום של שני לילות, ולקבל 300 שקלים לבזבוזים, מתנת עיריית אילת. את הכסף מקבלים כשוברים, שאותם ניתן לנצל במהלך החופשה, ביותר מ-250 עסקים אילתים – מסעדות, חנויות, אטרקציות ועוד. המיזם יסתיים ביום 29.2.24 בחצות.

--> רשימת המלונות והעסקים המלאה <--

בין מלונות ההתאחדות שמשתתפים במיזם: דן נפטון, דן פנורמה, מלונות אסטרל, מלונות בראון, מלונות ישרוטל ים סוף והמלך שלמה, מלונות פתאל יו מג׳יק פאלאס, ליאונרדו ריזורט, אוריכדיאה, ריף, ג׳קוב, קיסר ועוד. 

הטיילת באילת, צילום: יהודה בן יתח

המיזם נולד במטרה להחזיר את הישראליים להגיע לחופשת התאווררות בעיר, וגם לתמוך בעסקים המקומיים. לאחר שאילת, החל מיומה הראשונה של המלחמה, פעלה ללא הפסקה למען המפונים ואירחה בעיר עשרות אלפי אנשים, עד שלמעשה הכפילה את כמות תושביה תוך ימים.

יחד עם ההירתמות המרשימה, העיר נקלעה גם למצב כלכלי קשה, ועסקים רבים נאלצו לסגור את דלתותיהם במהלך החודשים האחרונים. התקווה באילת היא שהמיזם, שיוציא את האנשים להכיר את העיר והעסקים שבה, יסייע להתאוששות בתי העסק ויעניק למבקרים חופשה מהנה ומאוד נחוצה.

נוסף על כך, במהלך חודש פברואר ימשיך גם מיזם 101 חוויות חינם באילת, שמציע שלל חוויות למבקרים ללא תשלום. נרדשת הרשמה מראש.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר