כמה זה יעלה לנו? אחת מחברות התעופה הגדולות באירופה חזרה לישראל

טיסת הבכורה של אייר פראנס מאז פרצה המלחמה נחתה היום בארץ • לפי בדיקה שביצענו, בשבועות הקרובים החברה מציעה טיסות לפריז במחירים שמתחילים ב-325 דולרים לטיסות הלוך וחזור

נוסעים בנתב"ג. צילום: קוקו

חברות התעופה הזרות חוזרות לישראל אחת אחרי השנייה, כשממש היום (רביעי) נחתה בארץ טיסות הבכורה של אייר פראנס, לראשונה מזה שלושה חודשים.

חברת התעופה הצרפתית תפעיל שלוש טיסות בשבוע. בשלב ראשון יופעל הקו תל אביב-פריז, ובהמשך צפויה החברה להוסיף טיסות ללוח הטיסות שלה לישראל וממנה.

טיסת הבכורה של אייר פראנס מאז חזרתה לישראל, היום, צילום: ללא קרדיט


החברה מפעילה את הטיסות לארץ באמצעות מטוסי האיירבאס 350 שלה, שנחשבים למטוסים המתקדמים והגדולים בעולם. ההחלטה להפעיל טיסות לישראל במטוסים מסוג זה היא סוג של אמירה שהחזרה לארץ משמעותית עבור החברה, שבונה על ביקושים גדולים מצד הקהל הישראלי בטיסות לפריז.

כמה זה יעלה? לפי בדיקה שביצענו, יש לא מעט טיסות לפריז וממנה חזרה ארצה במחירים שמתחילים ב-325 דולרים לטיסות הלוך וחזור. המחירים זמינים במגוון תאריכים בשבועות הקרובים.

מטוס של חברת "אייר פראנס" (ארכיון), צילום: Getty Images


נכון לעכשיו, אייר פראנס ואל על הן החברות יחידות שמפעילות טיסות ישירות לבירת צרפת. ישראייר צפויה להצטרף אליהן בקרוב וטראנסוויה, חברת הבת של אייר פראנס, תצטרף גם היא, ב-1 בפברואר.

אלון נטע, המנהל המסחרי של קבוצת אייר פראנס KLM בישראל:, אמר "אנו שמחים להתניע מחדש את טיסות אייר פראנס לישראל וממנה עם מטוס האיירבאס 350, בעל מחלקות היוקרה, הביזנס והפרמיום. אנו ערים לאילוצי הנוסעים בתקופה זו ולקושי בתכנון ובהתחייבות לנסיעות בימים אלו, ולכן החלטנו להגמיש את תנאי השינוי וההחזרים עבור הזמנות לחודשי ינואר-מרץ 2024".

הוא הוסיף: "בהתאם לסוג הכרטיס, הנוסעים יוכלו לשנות את מועד טיסתם, להגיש בקשה להחזר או לקבל שובר כספי לשימוש עתידי, ובתנאי שביטלו את הזמנתם טרם טיסתם – עד יום לפני ההמראה, ובהתאם לתנאים המפורסמים באתר ואצל סוכני הנסיעות".

סוף-סוף היא פועלת שוב בארץ. טיסת הבכורה, היום

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר