בשל תקלה טכנית: טיסת אל על נאלצה לחזור על עקבותיה

טיסת אל על שהמריאה מנמל התעופה ניוארק נאלצה לחזור ל-JFK לאחר כחצי שעה באוויר, בעקבות תקלה טכנית לא צפויה • מחברת התעופה נמסר: "בשום שלב לא נשקפה סכנה לנוסעים ולצוות, והנוסעים יעודכנו לגבי מועד ההמראה החדש"

מטוס אל על. צילום: משה שי

טיסת אל על שהמריאה הערב (שלישי) מנמל התעופה ניוארק בניו-ג'רזי, ארה"ב, חזרה לניו יורק לאחר כחצי שעה באוויר, בעקבות תקלה טכנית לא צפויה.

המטוס שהמריא מניוארק הופנה לנחיתה בנמל התעופה JFK, הנוסעים הורדו מהמטוס וכעת הם ממתינים לעדכון בנוגע למועד טיסתם החדשה. המטוס שבו נמצאה התקלה הוא מטוס דרימליינר של אל על, אך בחברה מדגישים שלא הייתה סכנה לנוסעים.

מצב חירום הוכרז בנתב"ג, המטוס נחת בשלום (ארכיון) // תיעוד מבצעי מד"א

אל על היא חברת התעופה היחידה שמפעילה טיסות לארה״ב בימים אלו. ארה״ב היא המדינה שאליה יש הכי הרבה המראות בכל יום בתקופת המלחמה, היום המריאו למדינה 7 טיסות ישירות של אל על מישראל.

מאל על נמסר: "טיסת אל על LY028 שהמריאה מניוארק לנתב״ג שבה על עקבותיה לאחר כ-30 דקות באוויר, זאת בשל תקלה טכנית בלתי צפויה. המטוס נחת בשלום בנמל התעופה JFK".

בעל אל הוסיפו: "יודגש כי בשום שלב לא נשקפה סכנה לנוסעים ולצוות, והנוסעים יעודכנו לגבי מועד ההמראה החדש. אל על שמה בראש סדר העדיפויות את בטיחות וביטחון הנוסעים והצוות".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר