זה אמיתי: כרטיסי טיסה (כמעט) בחינם מישראל להונג קונג

ענקית התעופה מציעה 400 כרטיסי טיסה בעלות של מסי נמל בלבד • איך זה קורה ומתי? כל הפרטים בכתבה

הונג קונג, צילום: איי.אף.פי.

חברת התעופה קטאי פסיפיק הודיעה שתחלק 400 כרטיסי טיסה מישראל להונג קונג. אודות הקמפיין הצפוי פרסמו לפני כמה חודשים וכעת, אחרי שהתחיל בכמה מדינות ברחבי העולם, כרטיסי הטיסה הכמעט חינמיים מגיעים גם לישראל.

הקמפיין יתחיל ב-10 במאי ויש להירשם אליו באתר של קטאי פסיפיק, הוא יסתיים ב-16 במאי. 400 הכרטיסים יחולקו על בסיס ״כל הקודם זוכה״ ועל לי ההערכות הם צפויים להסתיים במהירות רבה.

למה רק כמעט בחינם? כי על הנוסעים יהיה לשלם את מסי הנמל שיכולים להגיע ל-200 דולרים ואף יותר מכך. כרטיסי הטיסה הם במחלקת תיירים, לטיסות הלוך וחזור בלבד.

מטוס של קטאי פסיפיק, צילום: יח"צ

הסיבה שהוחלט לצאת בקמפיין שכזה בהונג קונג היא למשוך תיירים זרים בתקופה שאחרי הקורונה. בהונג קונג מקווים שזוכי הכרטיסים יביאו עמם גם חברים ובני משפחה שישלמו עבור הכרטיסים שלהם, כולם כמובן ישלמו עבור מלונות ומחייה ובכך יסייעו לכלכלה המקומית. בסך הכל מחלקים בהונג קונג כחצי מיליון כרטיסי טיסה.

קינטו צ'אן, מנכ"ל אזורי קתאי פסיפיק אירופה וישראל אמר: "כחברת התעופה הלאומית של הונג קונג, אנו נרגשים להחזיר נוסעים לביתנו ואנו מצפים להציג את האירוח ואת ההיצע העשיר שיש לעיר שלנו להציע. ברגע שהם עולים על הטיסות שלנו".

פונט קומר, מנהל דרום אסיה והמזרח התיכון במועצת התיירות של הונג קונג אמר, "אנו נרגשים לקבל את פני המבקרים שלנו מרחבי העולם, שיגיעו כדי ליהנות מכל החוויה החדשה והרעננה סביב העיר המדהימה שלנו. המבקרים ישמחו לגלות מחדש את התרבות המקומית הייחודית של הונג קונג, הסצנה הקולינרית הבינלאומית, החוויות הסוחפות והמטרופולין העירוני העטוף בנופים טבעיים יפים כגון חופים, איים, הרים ומסלולי טיול".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר