רשת המלונות החדשה שמציעה חדרים ב-99 שקלים ללילה

בקרוב יוקמו בארץ 20 מלונות חדשים בעלות נמוכה ובקונספט שהפך ללהיט ביפן • עלות ההקמה: כ-30 מיליון שקלים • כל הפרטים

חדר במלון CapsuleInn, צילום: יחסי ציבור

עם עובדות לא מתווכחים - ואחת מאותן עובדות שלא ניתן להתווכח איתן היא זו שבתי המלון בישראל יקרים. עם זאת, יש לא מעט טרנדים עולמיים, שחלקם כבר קיימים בארץ, שיכולים להוריד לתיירים את עלויות הלינה.

אחד מאותם טרנדים הוא מלונות הקפסולה, שהגיעו מיפן ושמאפשרים לינה במחירים נמוכים מאוד - אך גם השירות בסיסי, ומיועד למי שמחפש בעיקר מקום נוח ונקי לישון בו, ולבלות בטיולים בשאר שעות היום.

בקרוב תוקם בישראל על ידי משפחת אינדיג רשת של 20 מלונות קפסולה בהשקעה כוללת של כ-30 מיליון שקלים, וזו תיקרא CapsuleInn.

מלון הקפסולה הראשון הוקם ברחוב יפו שבירושלים, והוא כולל מתחם של 26 קפסולות אירוח, חלקן לאדם בודד וחלקן לזוגות. הקפסולות לאדם בודד הן באורך של 2.2 מטרים, ברוחב של 1.2 מטרים ובגובה של מטר. כל קפסולה כוללת מיטה, מזגן, טלוויזיה רב-ערוצית, תאורה מתכווננת, אינטרנט אלחוטי, חיבור להטענת טלפון ועוד. בשנה הקרובה, אגב, ייפתחו למלון סניפים גם בתל אביב ובבאר שבע.

חדר במלון CapsuleInn

במתחם הכללי של מלון הקפסולה יש חדר אירוח לשירות כל האורחים, מתחם מקלחונים, מתחם שירותים, וחדר לוקרים אישיים לשמירת תרמילים ומזוודות.

המחיר ליום עבור אירוח במלון הקפסולה בירושלים עומד על 99 שקלים לאדם בודד, ו-199 שקלים (לפני מע"מ) לקפסולה המיועדת לזוג.

דביר אינדיג ציין: "מלון הקפסולה בירושלים הפך בחודשים האחרונים ללהיט בקרב צעירים, ישראלים ותיירים, ועובד בתפוסה של יותר מ-90%, ולכן החלטנו להרחיב את הפעילות ולהקים רשת ארצית של מלונות קפסולה".

כבר הפך ללהיט. מלון CapsuleInn

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר