מאות אלפי נוסעים עוברים בנתב״ג בכל שבוע ורבים מהם מגיעים בשעות העמוסות ונאלצים לעמוד שעות בתורים. אמנם הבעיה קיימת בנמלי תעופה רבים ברחבי העולם, אבל כידוע, המצב בנתב״ג גורם ללא מעט ישראלים ותיירים לעמוד בתורים ארוכים מאוד.
בבדיקה מול חברות ה-VIP שמציעות שירותים של קיצורי תורים תמורת תשלום, עולה שכמעט בלתי אפשרי להשיג את השירות לחודשי הקיץ יולי-אוגוסט.
בחברת לאופר אומרים בצורה מפורשת שאין אפשרות להשיג תורים נוספים ליולי ולאוגוסט ואם תנסו להשיג את אירוהאנדלינג או QAS, כנראה שתצטרכו להמתין הרבה מאוד זמן על הקו ולא בטוח שתקבלו מענה, החברות מתמודדות עם עומסים חריגים מאוד.
בשיחות עם עובדים בחברות הם אומרים דברים דומים לאלו שהודיעו בלאופר - הסיכוי להשיג את שירותי קיצור התורים בחודשיים וחצי הקרובים הם קלושים עד בלתי אפשריים, הכל מלא ויש עוד רבים שמעוניינים בשירותים ולא מצליחים להשיג אותם.
אביעד רודן, סוכן שמטפל בשירותי VIP ועובד עם כל החברות מספר ל"ישראל היום": "מאז חודש מרץ, התחיל לחץ עצום של נוסעים המבקשים לטוס. לחץ אשר רק עולה וגודל ואשר יגיע לשיא בחודשי חופשת הקיץ יולי אוגוסט ובסביבת ראש השנה וסוכות. בימים אלו בהם יש כזה לחץ עצום על נתב"ג יש השלכה ישירה על הביקושים לשרותי ה-VIP כולם, כולל השרותים היקרים בטרקלינים פרטיים.
"כולם שומעים בתקשורת על התורים הארוכים ועל זמני ההמתנה הרבים בנתב"ג ולכן רבים מבקשים לעזור לעצמם ולרכוש שרותי VIP על מנת לקצר את זמני ההמתנה לפני העליה למטוס. נתון מעניין, שכעת המחיר אינו מהווה פקטור והציבור מבקש לרכוש שרות כמעט בכל מצב ובכל מחיר.
"מבחינת חברות ה-VIP יש שני "צווארי בקבוק" בעייתים עיקריים: א. אוביקטיבית - לא ניתן לענות טלפונית או במיילים לכל הפונים. ב. יש מספר דיילי שרות מוגבל אשר איננו עומד בהיקף הביקושים. אני יודע לאמר שגם אם היו לכל אחת מחברות ה- VIP עוד 20 עובדים לכל חברה, כולם היו מלאים בעבודה. העובדים כעת נדרשים לעבודה רבה בכל שעות היום והלילה. ישנו מסע גיוס עובדים גדול למתן שרות VIP ולאיוש עמדות מכירה במרכזי ההזמנות. ישנן חברות אשר כבר הודיעו שלא יוכלו לספק יותר שרותים עד סוף אוגוסט. אצלנו בחברת ELITE VIP יש חשיבות רבה לתת פתרונות VIP ללקוחות הקבועים שלנו, להמשיך ולשמור על רמת השירות וזמינות הגבוהה ללקוחותינו גם אם זה על חשבון קליטת לקוחות רבים חדשים אשר מוכנים לשלם כל מחיר לקבלת שירות, אשר להם אני נאלץ להגיד שכעת אינני יכול לעזור, דבר אשר מעולם לא אמרתי עד עתה".
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו