"כתמי צואה על המושב" - חברת התעופה פרסמה התנצלות רשמית

הנוסע קיבל פיצוי של 5,000 מיילים והגולשים זועמים: "מגיע לו טיפול פסיכולוגי, לא נקודות"

נוסע עם מגבלות ניידות השאיר כתמי צואה על המושב בטיסת דלתא. צילום: שימוש לפי 27א' לחוק זכויות יוצרים

טיסה של חברת דלתא איירליינס מפלורידה ללוס אנג'לס בשבוע שעבר הפכה לסיוט אחרי שנוסע מצא את עצמו יושב במשך חמש וחצי שעות לצד אדם שסבל ככל הנראה מבעיות ניידות וגם מאובדן שליטה.

הנוסע, שפרסם את סיפורו בפורום ברשת החברתית Reddit תחת הכותרת "חמש שעות וחצי ליד מפגע ביולוגי אנושי", סיפר שהכול התחיל רגוע עד שעל המטוס עלה גבר מבוגר, שנעזר בצוות הקרקע כדי להגיע למושב.

דלתא איירליינס פרסמה התנצלות רשמית ופיצתה במיילים, צילום: אי.אף.פי

"חשבתי שתהיה טיסה שקטה", כתב, "אבל מהר מאוד הבנתי שאני בבעיה. בכל נשימה הרגשתי שאני מסכן את עצמי. הדיילים עברו שוב ושוב לבדוק מה מצבו - אבל לא באמת יכלו לעזור".

לדבריו, כשהמטוס נחת, הסיוט רק החמיר: "הוא קם מהכיסא  וראיתי כתמים. כתמי צואה על המושב. ועליו. ביליתי טיסה שלמה בתוך הריח הזה", תיאר.

לדבריו, כשירד מהמטוס, הדיילת רק שאלה למה לא ביקש מסכה. "מסכה? הייתי צריך גירוש שדים", השיב בציניות.

בחברת דלתא אישרו כי הם מצטערים על המקרה החריג והציעו לנוסע 5,000 מיילים כפיצוי, לצד התנצלות רשמית: "אנו לוקחים ברצינות את מחויבותנו לספק חוויית טיסה אמינה ונעימה. במקרה זה לא עמדנו בסטנדרטים שלנו, ואנו מצטערים".

אלא שברשתות החברתיות הגולשים לא התרשמו:
"5,000 מיילים זה אולי שווה חמישים דולר", כתבה גולשת אחת. "אחרי מה שהוא עבר זה עלבון".

אחר הוסיף: "מישהו חייב לבדוק אם בכלל ניקו את המושב הזה לפני שהמטוס המריא שוב. זה מפגע תברואתי".

הנוסע עצמו סיכם באירוניה: "המחווה נחמדה, אבל אני כנראה זקוק לטיפול פסיכולגי ולכמה מקלחות".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר