מחלקת פרימיום עם מיטות שטוחות: זו חברת התעופה ששוקלת להגיע לישראל

חברת התעופה Thai Airways משיקה לראשונה מחלקת פרימיום אקונומי • הנוסעים לא ממהרים לשבח

מושבי ביזנס במחלקת הפרימיום. הנוסעת שונמכה. צילום: שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

בפוסט שפורסם בעמוד הפייסבוק של החברה, הכריזה חברת התעופה התאילנדית, תאי איירווייז, על השקת מושבי Premium Economy Plus - מושבים חדשים בעלי יכולת הטיה מלאה למצב שכיבה (lie-flat), מה שהופך את חוויית הטיסה לנוחה משמעותית, גם מבלי לשלם על מושב במחלקת העסקים.

מי שטס בעבר עם Virgin Atlantic יזהה את המושבים,

חידוש או מחזור?

המושבים החדשים נראים חדשניים, אך מי שטס בעבר עם Virgin Atlantic אולי יזהה אותם: מדובר במושבים בתצורת "הרינגבון" (herringbone), עם פנייה אל פנים המטוס, אשר שימשו בעבר את מחלקת Upper Class של וירג'ין.

הם כוללים מסך בידור אישי מובנה על הקיר הפנימי, מרחב רגליים נדיב, ומשענות שמספקות תמיכה לאורך כל הגוף.

התגובות בפייסבוק לא מיהרו לשבח: "פרימיום אקונומי פלוס? אלה המושבים הישנים והלא פופולריים ממחלקת העסקים של וירג’ין. כל עוד זה זול ממחלקת עסקים - זה מתקבל על הדעת".

מגיב אחר היה פחות סלחן: "לא יכול להיות שזה מה שאתם מציעים לנוסעי מחלקת העסקים שלכם. זה עיצוב משנת 2002".

לא מחלקת עסקים - אבל כמעט

המטוסים המדוברים הם מדגם Airbus A330-300, שנרכשו לאחרונה על ידי תאי ומציעים תצורה של 31 מושבים שטוחים.
למרות המראה היוקרתי, בחברה מבהירים: לא מדובר במחלקת עסקים, אלא בפתרון פרימיום שמספק חוויית שינה - בלי תג המחיר הגבוה.

31 מושבים שטוחים עם פנייה לפנים המטוס, צילום: שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

המהלך הזה מאפשר לחברה להציע את המושבים היקרים יותר שלה בלי כל מרכיבי העלויות של מחלקת עסקים - כמו ארוחות גורמה, ערכות נוחות מפוארות או שירות יין פרימיום.

כך אפשר לנצל את שטח המטוס בצורה כלכלית יותר, במיוחד בטיסות בהן הביקוש למחלקת עסקים נמוך יחסית.

היכן ומתי?

המחלקה החדשה תהיה זמינה החל מ־26 באוקטובר 2025 בקווים בטיסות ליעדים במזרח כמו הודו ואינדונזיה.

תאי איירווייז - בוחנת את האפשרות להגיע לישראל, צילום: GettyImages

נכון לעכשיו, החברה טרם פרסמה את מחירי הכרטיסים או מידע על מימוש נקודות ומיילים.

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר