נוסעים בטיסת ריינאייר מפארו שבפורטוגל למנצ'סטר, בשבוע שעבר, היו אמורים להמריא בשעה 22:00, אך מצאו את עצמם עומדים על המסלול בזמן שהמטוס עבר בדיקה.
"עמדנו שם בלי שום מידע כמעט שעה, כמו כבשים, ואף אחד לא אמר לנו דבר", סיפר אחד מהם.
בחצות הודיע הטייס כי בשל תקלה במטוס, הטיסה מבוטלת. הוא הבטיח כי ריינאייר תספק לינה ושוברי מזון והורה לנוסעים לחזור לשער. עם זאת, תוך כדי חזרתם לטרמינל, קיבלו הנוסעים הודעת SMS שהטיסה הבאה תהיה רק בשעה 06:05.
"הכניסו אותנו לטרמינל סגור, בלי מקום לישון או אוכל, ואפילו כיבו את האורות", הוסיפה אחת הנוסעות.
נוסעים, כולל קשישים, נכים ונשים בהריון, נאלצו לבלות את הלילה על רצפת הטרמינל. בבוקר, כשהמטוס הוחלף והייתה אפשרות לעלות עליו, הם נאלצו לשלם מחיר מלא על תה וקפה.
"טיפלו בכולם כמו בעדר ואף אחד לא טרח להתנצל אפילו פעם אחת. זה היה סיוט מוחלט, ולא נעלה שוב על טיסת ריינאייר", סיכם אחד הנוסעים.
מריינאייר נמסר:
"טיסה זו מפארו למנצ'סטר עוכבה בשל תקלה טכנית במטוס והועברה למחרת בבוקר. הנוסעים עודכנו וקיבלו שוברי מזון. בשל המחסור במקומות לינה מאורגנים, ייעצנו לנוסעים למצוא פיתרון אינדיבידואלי ולהגיש לנו את הקבלה עבור השהות על מנת לקבל החזר".
