הפלטפורמה הדיגיטלית להעצמת זכויות הנוסעים righty, יוצאת ביוזמה חדשה למען הנוסע הישראלי, ותפרסם מדי יום מדד חדש של כלל הטיסות שבוטלו או התעכבו במעל לשעתיים.
בנוסף, תפרסם החברה גם את רשימת הטיסות שעל פי מידע פומבי, עשויות לזכות בפיצוי כספי לפי חוק שירותי תעופה ("חוק טיבי"). המידע ניתן באתר righty.co.il.
גוני לצטר, מנכ"ל ומייסד righty: "הגיע הזמן לשקף בזמן אמת את מה שכולנו חווים כנוסעים, ולכוון זרקור על חברות תעופה שלא מצטיינות בדייקנות יתר.
הסיוט של חברות התעופה: מהיום תדעו על כל ביטול, עיכוב ופיצוי שמגיע לכם
זה לא סוד שחברות תעופה רבות עושות בלוח הטיסות שלהן כרצונן, ואנחנו כאן על מנת לעמוד לצידו של הנוסע הישראלי, בהנגשת המידע ובהעצמת הזכויות שלו. זו המטרה שלנו ואנחנו בטוחים שנצליח להביא לאיזון הנדרש בין חברת התעופה לבין הנוסע״.
הפלטפורמה הטכנולוגית של righty מאפשרת לנוסע לבצע בדיקת זכאות ראשונית ופתיחת תיק פיצוי ולאחר מכן righty מקבלת אחריות מלאה למימוש הזכויות לפיצוי כספי מחברת התעופה ללא כל מעורבות נוספת מצידו של הנוסע.
במידת הצורך righty גם פותחת בהליך משפטי ישיר נגד חברת התעופה.
השירות עצמו מבוסס הצלחה בלבד, כאשר אם לא מתקבל פיצוי מחברת התעופה, הנוסע אינו מחויב בתשלום כלשהו.
righty מנהלת מאגר מידע הכולל היסטוריית טיסות של 10 שנים בכל רחבי העולם, ובאמצעותו מאמתת בזמן אמת את זכאותו של הנוסע לפיצוי.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו