זה חוזר: חברת התעופה שמציעה מלון בחינם למי שיטוס איתה

חברת התעופה אתיחאד האמירתית מחזירה את המבצע שזכה לפופולריות רבה בקרב ישראלים בקיץ שעבר • החברה מציעה מלונות בחינם באבו דאבי, לטסים למזרח שיבצעו עצירה ביעד • אז איך עושים את זה? כל הפרטים כאן

מטוס של חברת "אתיחאד" האמירתית. צילום: Getty Images

ישראלים רבים יוצאים לבעונה זו של השנה לחופשה במזרח ואחת מחברות התעופה הפופולריות שמציעות טיסות לייעדים עם עצירה בדרך היא חברת אתיחאד מאבו דאבי. חברת התעופה האמירתית נחשבת לאחת מחברות התעופה הטובות בעולם על פי דירוגים רבים וכעת, היא חוזרת להציע מלונות בחינם באבו דאבי למי שיטוס איתם ליעדים רחוקים ויבצע עצירה ביעד.

טיסה ראשונה מאבו-דאבי נחתה בישראל (ארכיון)

חברת התעופה, המפעילה כיום טיסה יומית בקו ת"א – אבו דאבי עם מטוסי דרימליינר, הודיעה כי היא מחזירה את מבצע STOP OVER Abu Dhabi שזכה להצלחה רבה אשתקד בקרב הנוסעים מישראל.

כל מי שרוכש כרטיס טיסה של איתיחאד איירווייס לבנגקוק, לפוקט, מנילה או שאר יעדי ההמשך (יציאה עד סוף מאי), יוכל להנות מעד שני לילות בחינם ב-15 בתי מלון 3/4 כוכבים ברחבי אבו דאבי על בסיס לינה בלבד.

אבו דאבי, צילום: צילום: רויטרס

כחלק ממחיר כרטיס הטיסה יוכלו הנוסעים מישראל להנות משרות הסעות חינם משדה התעופה ZAYED ישירות למלון באבו דאבי עם אוטובוס תיירים (קו A19). נוסעי מחלקת עסקים יוכלו לעשות את הדרך בהסעה פרטית שתספק להם איתיחאד איירווייס.

אז איך עושים את זה?

על מנת להנות מהמבצע נדרש להזמין כרטיס טיסה באתר איתחאד אירוויס ליעד הסופי במזרח ובחזרה. לאחר רכישת הכרטיס וכרטוסו, יש להיכנס ללינק הזה: (https://www.etihad.com/en/abu-dhabi/stopover) בו ניתן להזמין את המלון המבוקש (מתוך רשימה) ולבחור האם מעוניינים לממש את ההטבה בטיסת ההלוך או בטיסת החזור.

בתום הקלדת מספר ההזמנה ומספר הכרטיס, מקבלים למייל שובר הזמנה למלון . בין המלונות: Aloft Abu Dhabi, Centro Al Manhal, City Seasons Al Hamra Hotel , Golden Tulip Abu Dhabi Downtown, Millennium Al Rawdah Hotel, Premier Inn Abu Dhabi Capital Centre Hotel, Premier Inn (Abu Dhabi International Airport Hotel), Southern Sun Abu Dhabi ו- (Traders Hotel (Qaryat Al Beri.

מטוס של חברת "אתיחאד" האמירתית, צילום: עמוס בן גרשום לע"מ

רן פולק, מנהל נציגות איתיחאד איירוייס בישראל, בקבוצת ממן: "בקיץ 2023 המבצע זכה למימושים גבוהים מאד בקרב הנוסעים הישראלים, בעיקר משפחות עם ילדים קטנים, שמרביתם העדיפו לממש אותו בדרך חזרה לישראל ולייצר להם נחיתה רכה יותר מהחופשה. השנה גדל בצורה משמעותית היקף המלונות באבו דאבי שמשתתפים במבצע ומספר אתרי התיירות והמסעדות, שמציעים לנוסעי איתיחאד הנחה אוטומטית של 30% בעת הצגת כרטיס הטיסה שלהם".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר