חברת התעופה שהודיעה: נפעיל 42 טיסות בשבוע לישראל

עלייה משמעותית בביקושים לטיסות לחו"ל הביאה את פליי דובאי להודיע על תגבור הטיסות לארץ • ההודעה הפכה אותה לחברת התעופה הזרה הפעילה ביותר בנתב"ג

נוסעים בנתב"ג. צילום: קוקו

הקהל הישראלי ידוע ככזה שאוהב לטייל בעולם, ובשבועות האחרונים ישנה עלייה משמעותית בביקושים לטיסות לחו"ל. חברות תעופה זרות רבות חזרו לישראל, וחברות זרות רבות נוספות צפויות לחזור לישראל בשבועות הקרובים.

 

היום (שלישי), מודיעה חברת התעופה האמירתית פליי דובאי, כי תתגבר את פעילותה בישראל ותפעיל לא פחות משש טיסות בכל יום, 42 טיסות בשבוע בקו תל אביב-דובאי. חברת התעופה מדובאי לא הפסיקה לטוס לישראל ומישראל מהיום הראשון של מלחמת חרבות ברזל, וכעת כאמור, היא מוסיפה טיסות וצפויה להפוך לחברת התעופה הזרה הפעילה ביותר בנתב"ג.

הוספת הטיסות תתבצע באופן רשמי ב-31 במרץ, כאשר כיום מפעילה חברת התעופה ארבע טיסות יומיות בקו תל אביב-דובאי, 28 טיסות בשבוע. להחלטה להעלות את כמות הטיסות לישראל יש כמה סיבות, ועיקרן הוא הביקושים הגבוהים בטיסות לדובאי ובטיסות ליעדי המשך מדובאי, בעיקר במזרח.

דובאי, איחוד האמירויות, צילום: GettyImages

פליי דובאי מפעילה טיסות מישראל לדובאי מעל סעודיה ומדובאי ליעדי ההמשך במזרח, באמצעות המסלול הקצר שעובר מעל עומאן. פליי דובאי שייכת לחברת התעופה אמירייטס, מה שמאפשר לנוסעים רבים לטוס מישראל לדובאי עם פליי דובאי, ומדובאי להמשיך למאות יעדים ברחבי העולם עם אמירייטס. פליי דובאי נחשבת לחברת תעופה גדולה יחסית, עם כ-80 מטוסים ועוד כ-200 מטוסים בהזמנה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר