ראינאייר . צילום: Getty Image

לאחר החשיפה ב"ישראל היום": ראינאייר מודיעה מתי תחזור לארץ

כפי שפורסם כאן בערוץ התיירות, ביטולי הטיסות של החברה נובעים מהרצון לטוס דרך טרמינל 1, שסגור כרגע, עם מיסי הנמל הנמוכים • כעת מעדכנים בחברת התעופה האירית על התנאים להשבת הטיסות לישראל

אתמול (שלישי) חשפנו כאן כי סיבת ביטולי הטיסות של ראינאייר לישראל נובעת מהרצון לטוס דרך טרמינל 1 ולשלם את מסי הנמל הנמוכים ששילמו עד תחילת המלחמה. כפי שפרסמנו, ברשות שדות התעופה סירבו לאפשר לראינאייר לשלם את מסי הנמל הנמוכים, וכעת בחברת התעופה האירית מודיעים בחברה מתי הם יחזרו לישראל.

"למרבה הצער, ראינאייר ביטלה את לוח הזמנים המופחת של טיסות מ/אל תל אביב מיום שלישי, 27 בפברואר, בשל כך שטרמינל 1, טרמינל הלואו קוסט של נמל התעופה בן גוריון, אינו נגיש יותר למחיר לחברות לואוקוסט. ראינאייר פעלה בעבר בטרמינל 1, כעת טרמינל 3 פעיל בעלות גבוהה, והוא הטרמינל היחיד הפתוח כיום בנמל התעופה בן-גוריון", נמסר מהחברה.

‏בראינאייר מתייחסים לחזרה אפשרית לישראל: "החברה נותרה מחויבת לתל אביב ומצפה לחידוש הפעילות, כאשר טרמינל 1 הזול ייפתח מחדש".

טרמינל 3 בנתב"ג, צילום: משה שי

על הנוסעים שבטיסותיהם בוטלו אמרו בחברה: "הנוסעים המושפעים מהמצב קיבלו הודעה לגבי אפשרויותיהם. אנו מתנצלים בכנות על אי הנוחות שנגרמה לנוסעים כתוצאה מביטולים מצערים אלו".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו