החופשה בפסח תוזל משמעותית: בדקנו את המחירים לחופשה בשארם א-שייח'

היעד הנחשק הוביל במהרה את חברות התעופה הישראליות להפעיל טיסות ישירות כבר בחג החירות • כמה תעלה טיסה או חבילת נופש? הנה כל הפרטים

שארם א-שייח' שבמצרים, צילום: Getty Images

יעד נוסף לתיירים הישראלים: משרד ראש הממשלה פרסם הודעה לפיה החל מחול המועד פסח, יחלו טיסות ישירות מישראל לשארם א-שייח' שבמצרים. ההודעה צפויה להשפיע באופן משמעותי מאוד על תנועת הנוסעים הישראלים לסיני בפסח הקרוב ולאורך כל חודשי הקיץ.

שארם א' שייח' ממוקמת כשעתיים וחצי נסיעה ממעבר טאבה, באזור הדרומי של סיני. שארם נחשבת לעיר תיירותית עם מלונות יוקרה ברמה הגבוהה ביותר בעולם. בין הרשתות שמפעילות מלונות באזור ניתן למנות את פור סיזנס, ריקסוס, מובנפיק ורשתות גדולות ויוקרתיות נוספות.

מחירי המלונות בשארם זולים בעשרות אחוזים מאלו שישלמו ישראלים באילת או בכל מקום אחר בישראל בקיץ הקרוב. המלון היקר ביותר שמצאנו לחודש יוני הקרוב הוא מלון פור סיזנס, שנחשב לאחד היקרים והמפנקים בשארם. מחיר ללילה עומד על 1,100 שקלים בחודש יוני, בזמן שמלונות בדרגת חמישה כוכבים באילת מגיעים גם ל-3,500 שקלים ללילה.

בשארם ניתן למצוא מלונות מפנקים בדרגת חמישה כוכבים גם ב-400 שקלים ללילה. גם כאן מדובר במלונות ברמה גבוהה מאוד. בשארם ישנם יותר מ-200 בתי מלון בדרגות שונות ומי שיסכים "להתפשר" על מלונות בדרגת 3-4 כוכבים, יוכל לנפוש גם ב-150-250 שקלים ללילה.

נתב"ג, צילום: צילום: יהודה פרץ

משך הטיסה לשארם צפוי להיות קצת יותר משעה, ומי שהגישו כבר בקשה להפעלת טיסות ישירות ליעד שצפוי להיות אטרקטיבי מאוד בקיץ הקרוב הן ארקיע וישראייר. עדיין לא התקבל אישור להפעלת הטיסות של שתי החברות, אך גורמים בענף מעריכים שמדובר בעניין של ימים עד שהקווים של שתי החברות יאושרו. ההערכה היא שגם חברת התעופה המצרית "איג'פט אייר" תפעיל טיסות ישירות לשארם.

כזכור, ההסכם בין שתי המדינות גובש בתום עבודת מטה שהוביל שירות הביטחון הכללי (שב"כ) בשיתוף המטה לביטחון לאומי (מל"ל) וגורמים נוספים מול הממשל המצרי, לגיבוש מתווה אבטחה שיאפשר את הפעלת הקו.

מוקדם יותר, ראש הממשלה, נפתלי בנט בירך על ההסכם: "צעד נוסף בחימום הסכם השלום בין ישראל ומצרים. שיתוף הפעולה בין שתי המדינות מתרחב בתחומים רבים, וזה תורם לשני העמים וליציבות האזור. ישראל הולכת ונפתחת למדינות האזור, והבסיס להכרה ארוכת השנים הזו הוא השלום בין ישראל למצרים. לכן, בשני הצדדים אנחנו צריכים להשקיע בחיזוק הקשר הזה, ואת זה אנחנו עושים. אני מודה לשירות הביטחון הכללי שהוביל את גיבוש מתווה האבטחה שיאפשר את הפעלת הקו".

הטיסות לשארם א-שייח' יחלו כבר באפריל - כמה יעלה לנו?

בתוך כך, חברת ארקיע מודיעה היום (רביעי) על תחילת הפעלת טיסות ישירות לשארם א שייח'. תחילת הטיסות כבר לקראת חג הפסח הקרוב החל מה-2 לאפריל.

ארקיע // צילום ארכיון: קוקו, צילום: צילום: קוקו

כמו כן, ארקיע תפעיל שתי טיסות ליד הנחשק שארם א-שייח' ותשווק חבילות טיסה עם מיטב בתי המלון המפוארים בשארם, מרביתם על בסיס הכל כלול. הטיסות יופעלו במטוסי האמבראר 195 והאירבס 321 כאשר זמן הטיסה לשארם כשעה.

מחירי הטיסות החל מ-129 דולר לכיוון ו-249 דולר לטיסות הלו"ש. מחירי החבילות החל מ-359 דולר ל-3 לילות למלון 4 כוכבים.

עוז ברלוביץ מנכ"ל ארקיע אינטרנשיונל: "אנו שמחים מאוד על פתיחת הקו לעיר הנופש המבוקשת שארם א-שייח', אחד יעדי הנופש האטרקטיביים באזור המזרח התיכון ובמרחק של כשעת טיסה מתל אביב. כבר מעתה, התחלנו בשיווק ומכירה של טיסות וחבילות עם מיטב בתי המלון בשארם, חבילות זמינות כבר מחופשת הפסח הקרוב. הקו בהחלט מביא בשורה לישראלים המעוניינים בחופשה יוקרתית במזג אוויר נפלא במחירים נוחים, וזאת כשעה בלבד ממרכז הארץ".

עוד חברה שמצטרפת היא חברת ישראייר. מחברת התעופה נמסר: "ברגע קבלת כל האישורים הנדרשים, ישראייר תפעיל 15 טיסות שבועיות ו-3 טיסות ביום".

ישראייר // צילום: קוקו, צילום: קוקו

מחיר טיסה הלוך ושוב כולל מיסים החל מ-800 שקלים, מחיר חבילה ל-3 לילות במלון 5 כוכבים החל מ-349 דולר.

הילה הרמולין רונן, סמנכ"לית שיווק ומכירות של ישראייר, מסרה: "אנו בטוחים ששארם א-שייח' יהיה אחד היעדים המבוקשים ביותר בקרב הישראלים החל מהתקופה הקרובה. משך הטיסה ליעד כשעה אחת בלבד ומחירי הטיסות והחבילות נוחים מאוד, מלונות מגוונים, וחופים יפים והרבה אטרקציות ביעד".

ניר מזור סמנכ"ל שיווק קשרי תעופה-שארם שיח, אמר: "מדובר באחד מיעדי הנופש הפופלריים בעולם שפעיל כל השנה. מותגי היוקרה העולמיים מנהלים ריזורטים ביעד שעד היום ניתן היה להגיע אליו אך ורק בנסיעה מתישה. זמן הטיסה כשעה בלבד יאפשר נופש במחירים אטרקטיביים ביותר במגוון מלונות איכותיים עצום. החל מחול המועד פסח ניתן יהיה לטוס ליעד ולחסוך שעות נסיעה רבות.

"כמובן הרעיון הוא בעיקר מכירה של חבילות נופש לריזורטים ביעד לכן הטיסות יהיו במחירים של החל מ350$ בימים א,ג וה׳ עם Aircairo".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר