פרסום ראשון: התקדמות לקראת טיסות ישראליות לטורקיה

הצדדים אמורים להגיע להבנות כבר מחר לקראת הפעלת הטיסות בין המדינות • בחברות התעופה הישראליות מעריכים שהטיסות הישירות לאיסטנבול יתחילו לקראת סוף שנת 2022, אם לא יהיו הפתעות

איסטנבול, צילום: Getty Images

היחסים בין ישראל לטורקיה מתחממים והטורקים כבר הביעו את הסכמתם להפעלת טיסות ישירות של חברות תעופה ישראליות בקווים בין ישראל לטורקיה.

מחר (חמישי) אמורים הצדדים להגיע להבנות לקראת הפעלת הטיסות בין המדינות, אם כי ל"ישראל היום" נודע כי ישנו עדיין חסם אחד שעשוי לעכב במעט את הפעלת הטיסות הישירות בין ישראל לטורקיה. גורמים עמם שוחחנו טענו כי מדובר בחסם שנראה פתיר ועל פי ההערכות שלהם, הצדדים יגיעו להבנות גם בנושא הזה.

השוק באיסטנבול, צילום: אבי כהן

איסטנבול נחשבת לאחד מיעדי הנופש האהובים על התייר הישראלי ובמהלך הקיץ האחרון ניצב בראש רשימת היעדים אליהם טסים ישראלים, יחד עם אנטליה ויעדי יוון השונים.

על פי ההערכות, כאשר חברות התעופה הישראליות יצטרפו לקווים לאיסטנבול, נראה לא פחות מחמש חברות תעופה שיפעילו טיסות ישירות בקו תל אביב-איסטנבול, מה שאמור לגרום לתחרות גדולה וירידת מחירים בקו.

איסטנבול נחשבת ליעד נופש מהמובילים בעולם בכל עונות השנה, כך שעל פי ההערכות, גם בחודשי החורף, נראה הרבה מאוד ישראלים שינפשו שם. בחברות התעופה הישראליות מעריכים שהטיסות הישירות לאיסטנבול יתחילו לקראת סוף שנת 2022, אם לא יהיו הפתעות.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר