שלושת חברות הטכנולוגיה הגדולות יערכו אירועי הכרזה צמודים זה לזה במהלך חודש אוקטובר, כאשר עדיין לא ברור לחלוטין, מה יהיו המוצרים שאפל, גוגל וסמסונג יציגו באירועים שיתקיימו בשבוע הבא.
Apple
הראשונה לעלות על הבמה תהיה חברת אפל שהודיעה רק אמש לעיתונאים על קיום האירוע המפתיע. Unleashed. זו הייתה המילה היחידה שהופיעה בהזמנה והיא לא חושפת שום דבר בעל ערך מוסף כשכל מה שנשאר לעשות זה לנחש מה תציג ענקית הטכנולוגיה מקופרטינו ביום ב' הבא.
הניחוש המושכל ביותר, במיוחד לאחר שכבר הוצגו האייפונים החדשים - הוא השקתם של מחשבי MacBook חדשים שאמורים, לפחות על פי הדיווחים לכלול מסכים חדשים שיהיו בגדלים חדשים ובעלי טכנולוגיה חדשה, אולי Mini-LED.
יום למחרת יעלו נציגי גוגל על הבמה ויציגו לציבור את צמד מכשירי הפיקסל 6 החדשים, מכשירים שרוב המידע עליהם כבר פורסם ברחבי הרשת וגם אצלנו, ולא צפויות הפתעות גדולות בתחום הזה. ה-Pixel 6 Pro יגיע עם מסך Plastic OLED בגודל 6.71 אינץ׳. למכשיר תהיינה שלוש מצלמות: ראשונה של 50 מגה פיקסל, שנייה של 48 מגה פיקסל עם זום אופטי ושלישית של 13 מגה פיקסל לצילומים רחבים. מצלמת הסלפי תהיה של 12 מגה פיקסל. סוללת המכשיר תגיע בהספק של 5,000 מיליאמפר/שעה. למכשיר יהיה זכרון הפעלה של 12 גיגה יחד עם נפחי אחסון של 128/256/512 גיגה.
ה-Pixel 6 הרגיל יגיע עם מסך AMOLED בגודל 6.4 אינץ׳. למכשיר תהיינה שתי מצלמות: אחת של 50 מגה פיקסל והשנייה של 12 מגה פיקסל לצילומים רחבים. מצלמת הסלפי תהיה של 8 מגה פיקסל. סוללת המכשיר תהיה בהספק של 4,614 מיליאמפר/שעה. למכשיר יהיה זכרון הפעלה של 8 גיגה יחד עם נפחי אחסון של 128 או 256 גיגה.
Samsung
חברת סמסונג לא תישאר מאחור ויום למחרת האירוע של גוגל - היא תקיים אירוע משלה שנקרא: Galaxy Unpacked Part 2, כאמור חלק שני לאירוע ההשקה של סדרת הסמארטפונים המתקפלים, השעון והאוזניות שהוצגו לציבור לפני כחודש ימים.
במקרה של סמסונג, התמונה המצורפת והפוסטים ששוחררו ברשתות החברתיות חשפו את עניים ההתאמה האישית (Customization) של מוצרים, מה שאומר שייתכן ונראה איזו סדרת סמארטפונים חדשה שתהיה מיועדת להתאמה אישית מצד המשתמש, בעיקר בכל מה שנוגע למראה החיצוני ואלי אף לחלק מתכונות המכשיר כמו החלפת מצלמה, או הוספת רכיבים חיצוניים - כפי שניסו חברות שונות בעבר. ייתכן שנראה גם את ה-Galaxy S21 FE, גרסה מוזלת של ה-S21 שמיועדת בעיקר ל"אוהדי המותג".
