Zoom vs. Teams | צילום: אילוסטרציה

אפליקציות Zoom ו-Teams מתעדכנות; מה הם החידושים החשובים?

Zoom מציגה לוח מחיק, תרגום בזמן אמת וגלריה חכמה של תמונות • Teams לעומתה מוסיפה את שירות CarPlay של אפל וכעת ניתן לערוך שיחות וידאו גם במולטימדיה של הרכב

חברת זום הציגה בכנס הלקוחות הגלובלי שלה תכונות חדשות שיגיעו לתוכנת שיחות הווידאו הפופולארית בתקופה הקרובה, בינהם ועידת Zoom Events, אשר תאפשר לארגן אירועי ענק רבי משתתפים על פני מספר ימים, עם פונקציות חכמות, דוגמת לובי, צ׳אט, מפגשי משתתפים אישיים, סקרים חיים, מתן חסויות והקלטות.

לוח מחיק (Zoom Whiteboard) – במטרה לייעל תהליכי עבודה מרחוק, זום מציעה לוח מחיק לעבודה משותפת. הלוח הווירטואלי יפעל כ׳קנבס דיגיטלי׳, שיאפשר שיתוף פעולה חלק, בזמן אמת ואסינכרוני. האינטראקציה עם הלוח מנסה לדמות חוויית שימוש פנים אל פנים וניתן יהיה לגשת אליה מכל מכשיר.

תכונה חדשה אחרת תציע תרגום אוטומטי בזמן אמת במהלך שיחות, כמו גם הרחבת התמלול הקיים שלה, עם תמיכה במספר שפות בהמשך השנה (הפירוט של השפות צפוי להתפרסם בהמשך). עוד שיפור הוא ב-Zoom Rooms Smart Gallery לפגישות בחללים בכל הגדלים, על-ידי יצירת שידורי וידיאו אישיים של משתתפים בחדר, כך שהם יראו בצורה ברורה ושווה על-ידי עובדים מרוחקים.

זום גם הודיעה על פתרון "שולחן עבודה חם" (Hot Desking), אשר יהיה זמין מאוחר יותר השנה והוא יאפשר לעובדים להזמין מראש שולחנות וחללים במשרדיהם באמצעות מפה אינטראקטיבית של מקום העבודה.

בנוסף לכל אלו, Zoom Apps תהפוך את האינטגרציה של אפליקציות זום לזמינה עבור כל משתמשי הפלטפורמה, כולל עבור סמינרים מקוונים ושימוש במכשירים ניידים. Zoom Chat Huddle View יספק לצוותי עבודה תחושת חיבור ויזואלית תוך עבודה וירטואלית. חברי הערוץ יוכלו  לבחור רקע וירטואלי ייחודי לפי בחירתם, לשוחח בצ'ט, לראות בקלות מי נמצא בערוץ ולזהות במהירות אם הם עסוקים או זמינים. Zoom Widget הוא יישומון זום המתוכנן לספק לוח זמנים במבט אחד, לאפשר למשתמשים לראות מי כבר נמצא בפגישה, ולהודיע ​​למארח באמצעות Zoom Chat אם הם מאחרים.

מיקרוסופט לעומתה הכריזה על שדרוגים חדשים לאפליקציית שיחות הווידאו – Teams. היכולות החדשות מגיעות, בהמשך למגמת העבודה ההיברידית, שאנחנו רואים מאז תחילתה של מגפת הקורונה. מיקרוסופט ממשיכה באסטרטגיה שלה, להפוך את Teams לפלטפורמה לניהול התקשורת של העובדים בארגונים, כאשר היכולות החדשות יעזרו לה בכך.

בין השדרוגים שיגיעו ל-Teams, שיפור חוויית "שולחנות חמים" (Hot Desk). התכונה החדשה תאפשר לעובדים לאתר שולחנות עבודה פנויים במשרד ולהזמין אותם ישירות מ-Teams (וגם מאאוטלוק). עובדים יוכלו להתחבר בכל מקום באמצעות מסכי Teams ייעודים, היכולים לשמש כהתקן עצמאי או כמסך משני, בעת ההתנתקות, מוסר כל המידע האישי מההתקן.

מצב ליווי (Companion Mode), באמצעות אפליקציה בסמארטפון, משתתפים בשיחות ועידה, יקבלו גישה מהירה לצ'אט, תגובות חיות ולוח ציור. כמו כן, ניתן יהיה לשתף דרך הסמארטפון מצגות PowerPoint, להשתיק את המשתתפים ולכבות מצלמות.

תכונה שמגיעה לאאוטלוק היא RSVP, זאת תאפשר לאנשים המשתתפים בפגישות, לאשר מראש האם יצטרפו פיזית או אונליין. המערכת גם מאפשרת להגדיר שעות עבודה וזמינות ישירות בלוח השנה של המשתמש, כך שאחרים יוכלו לדעת מתי והיכן הוא עובד בכל עת. כל היכולות הללו יהיו זמינות בחודשים הקרובים.

הכתבה פורסמה במקור באתר TheGadgetReviews

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...