הכירו את פליידייט | צילום: מתוך אתר החברה

זו לא מתיחה: נפתחה המכירה המוקדמת למיקרו-קונסולה "פליידייט"

במשקל 86 גרם בלבד, הכירו את הקונסולה הניידת הכי חמודה, נחשקת, וייתכן שאף מיותרת, בעולם • בהמשך תוכלו גם לפתח משחקים משלכם, אבל לא בטוח שתבינו למה

היא צהובה. היא יכולה להיכנס לכיס שלכם. יש לה ידית מנואלה. היא מגיעה עם 24 משחקים חינמיים. ככל הנראה היא גם הקונסולה הניידת הכי חמודה שתראו בחיים, ובאותה נשימה גם הכי מיותרת. קוראים לה פליידייט (Playdate), והיא צפויה להיות אחד הגאדג'טים הכי חמים של השנה.

כשהפליידייט נחשפה לראשונה במאי 2019, היו כאלה שחשדו שמדובר במתיחה. אחרים תהו אם המיקרו-קונסולה הזו, המיוצרת על ידי חברת Panic האמריקנית, האחראית בין היתר למשחק ההרפתקאות המעולה Firewatch, באמת תגיע לחנויות. אז לא, לא מדובר במתיחה, והחל מיולי תוכלו לרכוש אותה בהזמנה מוקדמת תמורת 179 דולרים, לקראת ההשקה הרשמית בהמשך השנה. וכן, אתם רוצים אחת. כולם רוצים אחת. גם אנחנו. אל תשאלו אותנו למה.

אין לנו ספק שאנחנו חייבים אחד כזה. אין לנו מושג למה. פליידייט, מתוך אתר החברה

 

Panic לא חוששת להכריז שהיא פיתחה את הפליידייט בשביל הכיף, והמוצר הזה אכן נראה כיפי. תשכחו מגרפיקת פלייסטיישן 5, וגם מגרפיקת סוויץ'. במקום זה תתרגלו למסך שחור-לבן ברוחב 2.7 אינטש ולגרפיקה שמזכירה משחקי CGA או אפל IIe של פעם. הפליידייט שוקלת 86 גרם בלבד, יש לה 16 מגה זיכרון ונפח אחסון של 4 ג'יגה. המשחקים המקוריים שלה פותחו על ידי Panic וחברות אינדי אחרות, חלקן חברות של איש אחד.

את המשחקים תוכלו להוריד לקונסולה בפורמט "עונתי": בעונה הראשונה, למשל, תשיק החברה שני משחקים בכל שבוע, במשך 12 שבועות. בהמשך, כך מובטח, תוכלו לפתח משחקי פליידייט משלכם. ויש גם אקססוריז, כמו מטען אלחוטי, כיסוי מגנטי "שנראה כמו גלידת קסטה" ומתקן לעט. עט רגיל שכותב על נייר. לא צחוק.

זה טמאגוצ'י? לא! זה מגאסון? לא! זה פליידייט!, מתוך אתר החברה

 

ומה עם המנואלה? עדיין לא הבנו מה בדיוק הקטע שלה, אבל היא תשמש אמצעי אינפוט, נוסף על צמד הכפתורים ופד הכיוונים. הפליידייט אף יכולה לתפקד על תקן נגן מוזיקה ושעון מעורר, וגם לעשות כל מיני דברים מגניבים אחרים כמו סתם לרבוץ על שולחן העבודה שלכם ולספוג מבטי קנאה מכל מי שאין לו פליידייט. או מבט מבולבל.

עדיין לא מבינים למה, אבל על רקע סגול. פליידייט, מתוך אתר החברה

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו