עבור מאות אלפי עסקים קטנים ובינוניים בישראל ניהול השיווק, הפרסום והקידום ברשתות החברתיות הוא אתגר מתמיד. האפשרויות שעמדו בפניהם עד היום היו מוגבלות: להסתמך על סוכנויות בעלויות של אלפי שקלים בחודש, שלא פעם מבטיחות תוצאות אך מספקות בעיקר מדדים חסרי משמעות, או לנסות לנהל הכל באופן עצמאי ללא ידע מקדים, מה שעלול להוביל לבזבוז זמן, משאבים ועוגמת נפש.
חברת הסטארטאפ הישראלית Solara AI הודיעה השבוע על השקת פלטפורמה המספקת לעסקים קטנים ובינוניים צוות שיווק, פרסום וצמיחה אוטונומי מלא מבוסס AI.
הפלטפורמה מנהלת מקצה לקצה את כלל הפעילות השיווקית, מהקמת אתר אינטרנט, יצירת תוכן וידאו וקמפיינים חכמים ועד למתן מענה אוטומטי ללקוחות 24/7, וחוסכת להם אלפי שקלים וזמן ניהול יקר, בעלות של פחות מ-100 דולר לחודש.
Solara AI ממפה את הנכסים הדיגיטליים של העסק, יוצרת עבורו אסטרטגיה רב-ערוצית, ומקימה אתר אינטרנט מקצועי המותאם למנועי חיפוש (SEO) ולמנועי בינה מלאכותית (GEO). הפלטפורמה יוצרת עבורו תוכן וידאו וקמפיינים ויזואליים עם אוואטרים של AI, מנהלת קמפיינים חכמים ברשתות החברתיות ובגוגל, ובמקביל, מפעילה צ'אט חכם המספק מענה אוטומטי לפניות 24/7 כדי למקסם המרות.
לדברי החברה, במקום להתמקד במדדים שטחיים, ההצלחה נמדדת בתוצאות עסקיות שקופות וברורות, כמו גידול במכירות, ירידה בעלות רכישת הלקוח וחיסכון בזמן ניהולי.
בניגוד לכלי "מרקטינג אוטומיישן" קלאסיים שמתמקדים באוטומציה של משימות בודדות (כמו שליחת מיילים), המודל של Solara AI הוא מערכת לומדת ואינטגרטיבית המנהלת את כל מסע הלקוח - מהמודעות הראשונית ועד לסגירת העיסקה.
איליי מור, שותף-מייסד ומנכ"ל Solara AI: "למרות שהבינה המלאכותית הופכת נפוצה, רוב הכלים הקיימים עדיין מורכבים מדי עבור בעלי עסקים, או שהם פשוטים מדי ולא מספיק יעילים. המערכת שלנו נבנתה כדי לגשר על הפער הזה: היא מורכבת ועוצמתית מבפנים, אך נגישה וקלה לשימוש מבחוץ, גם ללא ידע טכנולוגי מקדים.
"במקום לשלם לסוכנויות בין 5,000 ל-12,000 שקלים בחודש, אנחנו מעניקים להם את העוצמה של מחלקת שיווק ופרסום שלמה בשבריר מהעלות, ומפנים להם זמן להתמקד במה שהם עושים הכי טוב- ניהול העסק עצמו".
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
