חברת הסטארטאפ הישראלית MineOS, העוסקת בתחום הגנת הפרטיות, ניהול סיכונים וציות רגולטורי, הודיעה היום (שני) על מכירה של אפליקציית הפרטיות לצרכנים שפיתחה ל-McAfee, אחת מחברות הסייבר הוותיקות בעולם.
לאחר המהלך, תשולב האפליקציה שפיתחה MineOS בפלטפורמת ההגנה הצרכנית של McAfee. העסקה, שעל פי דיווחים עומדת על כמה עשרות מיליוני דולרים, מהווה רכישה ראשונה של טכנולוגיה ישראלית על ידי McAfee אחרי למעלה מעשור, וכארבע שנים לאחר סגירת הפעילות המקומית בישראל.
ב-MineOs אומרים כי האפליקציה, שהושקה בתחילת 2020, אפשרה עד כה למיליוני משתמשים ברחבי העולם לגלות היכן מאוחסן המידע האישי שלהם, להבין מי מחזיק בו ואף לדרוש את מחיקתו. לאחר המכירה, החברה לדבריה תתמקד בהמשך פיתוח פלטפורמה המיועדת לארגונים לניהול פרטיות, סיכונים וציות לרגולציית AI.
הפלטפורמה, שהושקה ב-2021, כבר משרתת לקוחות כגון Wiz, HelloFresh, Miro, SharkNinja, Selfridges ו-Ford. לפי החברה, היא מבוססת על רשת של סוכני בינה מלאכותית אוטונומיים, שמבצעים תהליכים כמו מיפוי נתונים רציף, אוטומציה של בקשות נושאי מידע, ניהול סיכוני ספקים ופיקוח על AI.
MineOS הוקמה בישראל בשנת 2019 על ידי גל רינגל, גל גולן וקובי ניסן. ב-2023 גייסה החברה 30 מיליון דולר במסגרת סבב B, בהובלת Battery Ventures ובהשתתפות הקרנות של PayPal, Nationwide ו-Google's AI Fund. החברה פועלת מתל אביב ובוסטון, ומעסיקה 50 עובדים.
קובי ניסן, מנכ"ל MineOS: "העסקה מבטאת הבעת אמון ברורה בפתרונות הפרטיות והבינה המלאכותית שפיתחנו ב-MineOS ומהווה אבן דרך משמעותית עבורנו. היא משקפת את הדרך שעשינו ממוצר צרכני לחברה עם פלטפורמה מובילה בשוק הארגוני. הטכנולוגיה שפיתחנו תמשיך לפעול כחלק מ-McAfee ולשרת משתמשים ברחבי העולם, ואנחנו ב-MineOS נמקד כעת את מלוא המשאבים בהאצת הצמיחה בשוק הארגוני. בעזרת סוכני ה-AI שפיתחנו, תהליכי פרטיות וציות שבדרך כלל מנוהלים ידנית הופכים לאוטונומיים ומבוקרים - בצורה מדויקת, מהירה ועקבית, ובדרך שמייצרת אמון לאורך זמן".
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
