חברת הסייבר הישראלית שמגנה על משתמשים פרטיים גייסה 80 מיליון דולר

Guardio השלימה את הגיוס בהובלת קרן ION • החברה רשמה צמיחה של 100% בשלוש השנים האחרונות והיא צפויה לחצות את רף 100 מיליון דולר בהכנסות ב-2026 • מנכ"ל החברה: "הצרכן הפרטי נשאר מאחור עם פתרונות ישנים"

מייסדי גארדיו. צילום: עומר הכהן

חברת הסייבר הישראלית Guardio, המתמחה בהגנה על משתמשים פרטיים מפני איומי אינטרנט, הודיעה היום (רביעי) על השלמת סבב גיוס בהיקף של 80 מיליון דולר. זהו סבב הגיוס השני של החברה, כארבע שנים לאחר שגייסה 47 מיליון דולר בסבב הקודם.

את סבב הגיוס הובילה קרן ION Crossover Partners, המוכרת בזכות השקעותיה בחברות ישראליות כמו Monday.com, Via, Fiverr ו-Taboola. לצד הקרן המובילה השתתפו בגיוס גם המשקיעים הוותיקים של החברה: Vintage Investment Partners, Union Tech Ventures ו-Emerge.

החברה מגיעה לגיוס החדש לאחר תקופה של צמיחה מרשימה - שלוש שנים רצופות בהן עלו ההכנסות החוזרות השנתיות שלה (ARR - מדד המודד את ההכנסות השנתיות הצפויות מלקוחות קבועים) ביותר מ-100% מדי שנה. לפי תחזית החברה, היא צפויה לחצות את רף ה-100 מיליון דולר בהכנסות כבר בתחילת 2026.

התקציב שגויס יושקע בהמשך פיתוח מנועי הזיהוי וההגנה של החברה, בדגש על התאמה לעידן שבו הבינה המלאכותית הופכת לחלק מרכזי בחיי היומיום. במקביל, Guardio מתכננת לחזק את המותג הבינלאומי שלה, לבסס שיתופי פעולה עם פלטפורמות טכנולוגיות מובילות, ולבחון רכישות אסטרטגיות של חברות שישלימו את היצע הפתרונות שלה.

החוליה חלשה

האיומים בעולם המקוון הפכו אישיים, מהירים ומתוחכמים יותר מאי פעם. הנתונים מדברים בעד עצמם: בשנת 2024 בארצות הברית בלבד הפסידו צרכנים פרטיים למעלה מ-12.5 מיליארד דולר כתוצאה מהונאות מקוונות - עלייה של 25% לעומת השנה הקודמת. כ-73% מהצרכנים דיווחו כי היו מטרה לניסיון תקיפה או הונאה באינטרנט.

מנוע הזיהוי שפיתחה Guardio נועד להתמודד עם מפת האיומים החדשה המאיימת על המשתמש הפרטי. מעבר למנוע ההגנה עצמו, החברה מעניקה למשתמשים פרטיים יכולות שבעבר היו זמינות רק לארגונים גדולים - כמו איתור מסמכים אישיים שנפתחו לשיתוף רחב מדי, מיפוי שירותים רגישים שאינם מוגנים באימות דו-שלבי (הזנת קוד נוסף מעבר לסיסמה), ושליטה כללית בנכסים הדיגיטליים.

לאחרונה החלו גם שחקנים בתחום הבינה המלאכותית לשלב את מנוע ההגנה של Guardio. החודש פרסמה החברה כי פלטפורמת Lovable, אחת מפלטפורמות הקוד מבוססות-AI הצומחות בעולם, בחרה לשלב את מנוע ההגנה שלה כחלק אינטגרלי ממערכת בניית האתרים - כך שכל אתר חדש שנוצר דרך הפלטפורמה נסרק אוטומטית לאיתור פעילות זדונית.

מערכת הגנת הסייבר למשתמשים פרטיים של גארדיו | ערוץ היוטיוב של Guardio

"במשך שנים, עולם הסייבר התמקד בהגנה על חברות - לא על אנשים", אמר עמוס פלד, מייסד-שותף ומנכ"ל Guardio. "הצרכן הפרטי נשאר מאחור עם פתרונות ישנים, שלא מצליחים לעמוד מול ההונאות והאיומים החדשים, במיוחד בעידן שבו הבינה המלאכותית מאפשרת לתוקפים להיראות אנושיים ואמינים יותר מאי פעם".

גלעד שני, שותף מנהל בקרן ION Crossover Partners, הוסיף: "Guardio מגדירה מחדש את תחום הגנת הסייבר בעידן ה-AI. שינויים בהרגלי הגלישה של משתמשים, בין היתר בעקבות שימוש גובר בכלי בינה מלאכותית, מביאים איתם גל חדש של איומים על הצרכן הפרטי".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר