טיקטוק משיקה בישראל יוזמה חדשה שמתגמלת יוצרים בפרסים כספיים על יצירת תוכן מקורי בנושאים מרכזיים כמו ספורט, טלוויזיה וקולנוע, למידה ועוד, שכבר שזכתה להצלחה רבה במדינות אחרות.
הפרויקט הראשון שיושק הוא תחרות "ספורטוק", שבמסגרתה מוזמנים המשתמשים לשתף סיפורים ורגעים מעולם הספורט תחת האשטאג ייעודי - #ספורטוק, ולהתמודד על פרסים כספיים.
לדברי החברה, תחרות ספורטוק, שתימשך עד 27 בנובמבר, מציעה ליוצרים, אוהדים וחובבי ספורט לשתף רגעים מרגשים מהיציעים, מהמגרשים ולמעשה בכל נושא שקשור לענף הספורט. הם יוכלו להעלות תוכן על קבוצות אהובות, שחקנים מעוררי השראה או חוויות אישיות מעולם הספורט המקומי והעולמי - "זאת במטרה לעודד את קהילת המשתמשים המקומית להצטרף לתחום הספורט הצומח בפלטפורמה, להעשיר אותו בחוויות אותנטיות מרגשות נוספות ולסייע לקהלים רבים נוספים להיחשף לתרבות הספורט התוססת של ישראל".
על פי נתוני טיקטוק, תחום הספורט חווה בשנים האחרונות צמיחת תוכן מרשימה בפלטפורמה עם האשטאגים בולטים, כמו #כדורגל עם 2.3 מיליארד צפיות, #כדורגלטוק עם 1.8 מיליארד צפיות, #ספורט עם 868 מיליון צפיות ו-#כדורסל עם 391 מיליון צפיות.
על מנת להשתתף בתחרות ניתן להיכנס לדף התחרות בטיקטוק ולהעלות לפחות שני סרטונים בצירוף ההאשטאג הרלוונטי לקמפיין. סרטונים שיחצו את רף 1,000הצפיות ייכנסו להגרלת הפרסים, במסגרתה ייבחרו עשרת הסרטונים הבולטים בתחרות, שיישפטו בין היתר על פי איכות התוכן, רמת ההפקה, יצירתיות, מקוריות והצלחת הסרטון בפועל בפלטפורמה, בהתאם למפורט בתקנון התחרות.
המקום הראשון בתחרות יזכה ב-5,000 שקלים, המקום השני ב-3,000 שקלים, המקום השלישי ב-2,000 שקלים והמקומות 4–10 ב-1,000 שקלים כל אחד.
אביעד רוזנבוים, מנהל פעילות התוכן בטיקטוק ישראל, אמר: "אנחנו יודעים שאנשים באים לטיקטוק כדי להיחשף לתכנים חדשים וללמוד עוד על תחומי עניין שמרתקים אותם, כמו הספורט. אנחנו רואים שקהילת הספורט בטיקטוק צומחת בקצב מרשים, ואנחנו גאים להשיק את ספורטוק, מהלך שנועד להעצים את קולות האוהדים והיוצרים, ולתת במה לסיפורים ולחוויות שמחברים בין אנשים דרך אהבת הספורט. הפרויקט הזה ממשיך את המחויבות שלנו לעודד יצירתיות, השראה ואורח חיים ספורטיבי".
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו