אין עשן בלי אש: יוצאי 8200 גייסו 20 מיליון דולר עבור פלטפורמת מכירות חכמה

חברת Onfire AI מיישמת עקרונות מודיעיניים לזיהוי לקוחות פוטנציאליים • הפלטפורמה מנתחת פעילות מקוונת של מקבלי החלטות בחברות טכנולוגיה ומאתרת צורך אפשרי בפתרונות טכנולוגיים • "העתיד של המכירות אינו עוד רעש - אלא דיוק"

הצוות המייסד של onfire. צילום: יח"ץ

חברת Onfire AI הישראלית, המפתחת פלטפורמת בינה מלאכותית לצוותי מכירות בתחום הטכנולוגיה, הכריזה היום (שני) על גיוס 20 מיליון דולר. הסבב מומן בהובלת קרנות ההון סיכון TLV Partners ו-Grove Ventures, עם השתתפות של IN Venture וקרן Leumi Tech 77 של בנק לאומי. 

הסטארט-אפ, שהוקם לפני כשנתיים, כבר עובד עם עשרות חברות בארצות הברית, ישראל ואירופה.

Onfire מציעה פתרון לאתגר מרכזי בעולם מכירות התוכנה: כיצד למצוא לקוחות פוטנציאליים באופן מדויק ובזמן אמת. הפלטפורמה מנתחת פעילות מקוונת של מקבלי החלטות בחברות - כמו מנהלי טכנולוגיה, סמנכ"לי פיתוח ומנהלי אבטחת מידע - ומאתרת אותות המעידים על צורך אפשרי בפתרונות טכנולוגיים.

כך, במקום לפנות באופן אקראי לאלפי חברות, צוותי המכירות יכולים להתמקד בארגונים שכבר מחפשים פתרון רלוונטי.

הטכנולוגיה של Onfire סורקת מקורות מידע פתוחים - פורומים טכנולוגיים, בלוגים, רשתות חברתיות וקהילות מפתחים - וממירה אותם לתובנות ממוקדות. לדוגמה, אם מנהל טכנולוגיה מפרסם שאלה בפורום על אתגרים באבטחת מידע, הפלטפורמה מזהה זאת ומעבירה את המידע לחברות שמוכרות פתרונות באבטחה. החברה טוענת שהיא מסוגלה למפות את מערך הטכנולוגיות של 91% מהחברות בעולם.

הצוות של Onfire. "הפתרון הנכון לעידן הנוכחי חייב להתבסס על נתונים מדויקים ועל בינה מלאכותית ייעודית", צילום: יח"ץ

את Onfire הקימו בשנת 2023 שלושה יוצאי יחידת 8200: טל פרץ, מנכ"ל החברה, שחר שביט, מנהל הטכנולוגיה, וניצן הדר, מנהל המוצר. במהלך שירותם הצבאי, השלושה פיתחו שני פרויקטים שזכו בפרסי ביטחון ישראל: מערכת למעקב אחר מטרות בודדות ומערכת המלצות למטרות אוטומטיות המבוססת על אלגוריתמים. הניסיון הזה, לדבריהם, הוא שהוביל להקמת החברה.

"לפני שכתבנו שורת קוד אחת, שוחחנו עם 275 מנהלי מכירות הפועלים מול קהל ה-IT", אמר פרץ. "הבנו שהפתרון הנכון לעידן הנוכחי חייב להתבסס על נתונים מדויקים ועל בינה מלאכותית ייעודית לתחום ה-IT. העתיד של המכירות אינו עוד רעש - אלא דיוק".

החברה מתמודדת עם אתגר מרכזי בעולם הבינה המלאכותית העסקית: איכות הנתונים. גם מערכת בינה מלאכותית מתקדמת לא יכולה לספק תובנות מדויקות אם המידע שמוזן אליה חלקי או שגוי. Onfire טוענת שהיא משלבת בין מידע חיצוני מהרשת לבין נתונים פנימיים מהארגון הלקוח, ויוצרת תמונה רחבה ומדויקת יותר.

בחצי השנה הראשונה לפעילותה, כ-90% מעובדי החברה שירתו במילואים, והעסקה הראשונה שלה נחתמה בזמן ששניים מהמייסדים היו בשירות פעיל. כיום החברה מונה 33 עובדים - 28 בישראל וחמישה בניו יורק.

רונה שגב, שותפה מייסדת ב-TLV Partners, אמרה כי "Onfire פותרת את אחת הבעיות הקריטיות ביותר - שכבת הנתונים של קהל הקונים הטכנולוגיים - וממירה אותות מודיעיניים מדויקים להכנסות מדידות". אנדרו פרונינג, מנהל פיתוח מכירות ב-Cyera, אחת מהלקוחות של החברה, הוסיף כי "Onfire שינתה לחלוטין את הדרך שבה אנחנו יוצרים קשר עם לקוחות פוטנציאליים".

החברה מתכננת להשתמש בהון שגייסה כדי להמשיך לפתח את הפלטפורמה ולהרחיב את פעילותה בשוק מכירות הטכנולוגיה, ששוויו מוערך בכחמישה טריליון דולר.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר