חברת הייעוץ והחשבונאות KPMG ישראל הודיעה הבוקר (שני) על רכישת חברת Q.V טכנולוגיות, שמתמחה בפיתוח פתרונות חדשניים המשלבים בינה מלאכותית לשיפור חוויית המשתמש במערכות מידע ארגוניות.
Q.V טכנולוגיות, שנוסדה ב-2009, פיתחה מומחיות ייחודית בתחום שמשלב שני עולמות מורכבים: מערכות SAP - התוכנות הארגוניות הנפוצות בקרב חברות גדולות לניהול משאבים ותהליכים, ובינה מלאכותית המאפשרת לייעל תהליכים ולשפר את חוויית העבודה של העובדים במערכות אלו. במילים פשוטות, החברה הופכת מערכות עסקיות מורכבות לידידותיות וחכמות יותר.
KPMG היא אחת מארבע פירמות הייעוץ הגדולות בעולם (המכונות "Big Four"), הפועלת ביותר מ-140 מדינות ומעסיקה כ-250 אלף איש. בישראל היא מונה כ-1,700 מומחים, מהם כ-100 שותפים, הפועלים בחמישה סניפים ברחבי הארץ.
על פי הודעת החברה, המהלך מהווה חלק מאסטרטגיית ההתרחבות האגרסיבית של KPMG, שעוסקת בתחומי הבינה המלאכותית, מחשוב ענן, אבטחת סייבר, ניתוח נתונים וטרנספורמציה דיגיטלית.
לדבריה, הרכישה תייצר עבור החברה יתרון תחרותי משמעותי כ"one-stop-shop" - גוף יחיד שמספק את כל השירותים הדרושים לפרויקטים טכנולוגיים מורכבים, החל מהתכנון האסטרטגי ועד ליישום המעשי.
"שילוב Q.V הוא חלק מאסטרטגיית החדשנות של הפירמה להוביל הצעת ערך מתקדמת במגוון רחב של שירותים ויכולות במטרה לבנות את העתיד ביחד עם הלקוחות שלנו ולא רק לדבר עליו", הסביר ערן שלו, השותף המנהל ב-KPMG ישראל. "יש כאן שילוב יכולות המאפשר לנו להציע פתרונות עם ערך מוסף אמיתי ברמת הארגון כולו".
רונן ארגוב, מייסד ובעלים של Q.V, הדגיש את הפוטנציאל בשילוב הכוחות: "השילוב של הידע והניסיון שצברנו עם העוצמה של פירמה בסדר גודל כזה מהווה עבורנו מכפיל כוח משמעותי במגוון הפתרונות שאנחנו מציעים עם יכולות השפעה והתרחבות בישראל ובעולם".
זו העסקה השלישית מסוגה שמבצעת KPMG השנה, זאת לאחר מיזוג חברת כרמי ידע, המתמחה בפתרונות למידה ופיתוח ארגוני, וחברת הייעוץ הארגוני AL Consulting. המהלכים משקפים מגמה רחבה בשוק הישראלי של חיזוק פירמות הייעוץ הגדולות ביכולות טכנולוגיות מתקדמות.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו