חברת מלינגו AI הישראלית הודיעה השבוע על פתיחת סוכן הבינה המלאכותית שלה לשימוש חינמי לעסקים ברחבי הארץ, במהלך שמטרתו לסייע להם בתקופת המלחמה. היוזמה מציעה שירותי מענה אוטומטי ללקוחות ללא כל עלות או התחייבות למשך 30 ימים.
הסוכן הדיגיטלי מאפשר לעסקים לשלב במהירות מערכת מענה אוטומטית באתרי האינטרנט שלהם, כדי לספק תשובות מיידיות לשאלות נפוצות של לקוחות. המערכת מתמחה במתן מידע על שעות פעילות משתנות, מיקום המקלט הקרוב ביותר לבית העסק, דרכי יצירת קשר חלופיות כמו טלפון ווטסאפ, וזמינות מוצרים ושירותים.
"הסוכן יחליף אתכם ויספק מענה ללקוחות 24 שעות ביממה, באופן מדויק וללא צורך בהתערבות אנושית", מבהירה החברה. המערכת פועלת על טכנולוגיות הבנת שפה טבעית (NLP - Natural Language Processing), שמאפשרות לה להבין ולענות על שאלות בעברית באופן אוטומטי.
מלינגו, שהיא חלק מקבוצת Britannica הבינלאומית, פועלת בשוק הישראלי כבר למעלה משני עשורים ומתמחה בפיתוח טכנולוגיות בינה מלאכותית לעיבוד שפה. החברה מפתחת כלים לניתוח טקסט, סוכני בינה מלאכותית וממשקי שיחה המיועדים לסייע לארגונים בתקשורת עם לקוחותיהם.
ההחלטה על הפתיחה החינמית של השירות נובעת מהמצב הביטחוני והחברתי בישראל, כאשר עסקים רבים מתמודדים עם אתגרים תפעוליים בתקופת המלחמה. שעות פעילות משתנות, מגבלות על הגעה פיזית ללקוחות וצורך במתן מידע עדכני על זמינות שירותים יוצרים קושי לעסקים קטנים ובינוניים לשמור על קשר יעיל עם הלקוחות.
בין לקוחות החברה הקבועים נמנים גופים ממשלתיים, מוסדות חינוך וחברות מסחריות בגדלים שונים. כעת, במסגרת היוזמה החדשה, גם עסקים שלא השתמשו בעבר בטכנולוגיות בינה מלאכותית יוכלו לנסות את השירות ללא סיכון כלכלי.
השירות החינמי זמין לתקופה של חודש ימים, ללא אותיות קטנות או התחייבויות נוספות. לאחר תום התקופה, העסקים יוכלו להחליט האם להמשיך להשתמש בשירות תמורת תשלום או לוותר עליו.
המהלך מצטרף למגמה רחבה יותר של חברות טכנולוגיה ישראליות המציעות פתרונות מותאמים למצב החירום, תוך ניסיון לתמוך בכלכלה המקומית ולסייע לעסקים להתמודד עם האתגרים הייחודיים של התקופה.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו