AI והתאמה אישית: הפיצ'רים החדשים של טיקטוק

הפיצ'רים מציעים למשתמשים דרכים נוספות לגילוי תוכן ושליטה בפיד, כמו גם הגבלה וחסימה של תכנים לא רצויים

טיקטוק. צילום: רויטרס

טיקטוק השיקה היום (שלישי) כלים חדשים להתאמה אישית של הפיד באפליקציה. פיצ'ר חדש בשם "ניהול נושאים" (Manage Topics) יאפשר למשתמשים להגדיר באיזו תדירות יוצג עבורם בפיד תוכן הקשור ליותר מ-10 תחומים פופולריים בטיקטוק, כמו אומנות, טיולים או ספורט. הגדרה זו לא תבטל לחלוטין את הופעתם של נושאים בפיד, מתוך הבנה שתחומי עניין יכולים גם להשתנות עם הזמן, אבל היא תשפיע על התדירות שבה נושאים אלה יוצגו למשתמש.

פיצ'ר "ניהול נושאים",

בנוסף, יורחבו אפשרויות סינון התוכן באפליקציה. אמצעי סינון חדש בשם "פילטרים חכמים של מילות מפתח" (Smart Keyword Filters) ישתמש בבינה מלאכותית כדי להגביל תוכן שהמשתמש לא רוצה לראות בצורה מדויקת יותר. אם עד כה, כל משתמש יכל לבחור אילו מילות מפתח ירצה לסנן מהפיד שלו, הכלי החדש יגביל גם תוכן עם מילים דומות, למשל מילים נרדפות.

כרגע, כל משתמש יכול להגדיר עד 100 מילות מפתח לסינון, ומשתמשים ברחבי העולם כבר הגבילו את הופעתן של למעלה מ-200 מיליון מילים בפידים שונים. בהמשך השנה, טיקטוק צפויה להרחיב את כמות המילים המוגבלות עבור כל משתמש ל-200, ולהקל על האפשרות להוספתן בכמות גבוהה. כמו כן, האפליקציה תאפשר להוסיף או לבטל מילות מפתח שנכנסו לסינון החכם.

פיצ'ר "פילטרים חכמים של מילות מפתח",

טיקטוק משיקה גם מדריך עם טיפים וכלים להבנת הפיד ועיצובו. המדריך החדש יכלול בין היתר הסברים שונים על פיצ'רים והמלצות התוכן, וכן סרטוני הסבר.

העדכונים המדוברים יצטרפו לכלים הקיימים באפליקציה כמו סימון "לא מעוניין" על תכנים, הוספה של תוכן למועדפים, חיפוש נושאים או הפעלת מצב מוגבל כדי להגביל תוכן שעלול לא להתאים לכל הקהלים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר